mitä syötäväksi kelpaavaa et ole maistanut?

niitä on niiin paljon. mainitaan nyt että sienistä en ole maistanutkaan muita kuin herkkusieniä (ja niitäkin täysin vahingossa :x ) graavialohta en ole maistanu ikänä, mustekalat ja muut äyriäiset on kans jääny maistelematta. Hapankaalia en oo maistanu ja näitähän riittäis :D

Koiraa, kissaa, marsua. heinäsirkkaa, mitään toukikia, rottaa, meduusaa, merisiiliä...onhan noita vaikka mitä, mitä muualla maailmassa syödään joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Silliä :x ja graavilohta.

Et oo syöny graavilohta??!!
No mee hyvä immeinen kauppaan ja osta jussiksi oikeen kunnon file, jos vaan kalaa saatat yleensä suuhusi panna niin lupaan ettet kadu päätöstä!
Ja parhaaltahan se maistuu uusien pottujen lisukkeena tai oikeen rieskan päällä ja mausteeksi tuoretta tilliä, ai että!

Eiks teiän äidit oo opettanu, et "Kaikkea pitää maistaa." =)
Siis ainakin silloin jos on tarjolla. Ei siis tartte sen takii lähtee karhuu kaataa tai jotain Australian pussipupujussia jahtaamaan ja grillaamaan.

Ennen ku maistoin ni sanoin , et smetana yök, mäti yök,
mutta sit kun maistoin noita sekasin + pientä sipulisilppua, niin NAM!!
Kandee kokeilla. Mut "pitää" olla jotain pienimunasta mätiä, se on parempaa ja tietty kalliimpaa.
(Tässä tapauksessa pieni muna on parempaa!!)

Mä olen kyllä melko ennakkoluuloton maistelun suhteen. Toki noi heinäsirkat ym "kummajaiset" on jääny väliin koska ei ole ollu tarjolla. Olen sitä mieltä et ruokaa ei voi sanoa pahaksi ennen ku on maistanu ja uusi lempiruokaherkku voi jäädä kokematta jos ei uskalla edes maistaa.Tällä periaatteella ei jää lapsiltakaan rehut ym "epäilyttävät" syömättä.

En oo maistanut käärmettä, heinäsirkkoja, muurahaisia...tän tyyppisiä juttuja. Lähinnä siksi ettei oo ollut saatavilla, maistaisin kyllä.
Mitään lemmikkejä (koira, kissa yms.) en oo maistanut enkä maista.

Yhteistyössä