A
Auttakaa
Vieras
Aamulla mies tönii hereille. Lähden nyt, nouse ylös! Nousen. Saattelen miehen eteiseen. Koitan halata, minut torjutaan. Koitan antaa suukon, mies kääntää päänsä pois, suukkoni osuu poskeen. Sanon hei. Mies menee autoon sanomatta saan. Korkeintaan toteaa jotain säästä. Mies tulee töistä iltapäivällä, syö. Käy sohvalle, selaa postin ja ottaa tunnin - kahden unet. Menee tietokoneelle, selaa sähköpostin ja lueskelee nettilehtiä. Menee lämmittämään saunan. Mennään saunaan. Pestään lapset. Jäädään kahdestaan saunaan kun lapset jäähdyttelee ja syö iltapalaa. Koitan lähestyä miestä. Liian kuuma, älä kiehnää. Kysyn suoraan, että milloin voisi harkita läheisyyttä, jopa seksiä. Illalla sanoo mies. Laitan lapset maate, mies on netissä. Lapset nukahtaa. Mies siirtyy katsomaan teeveetä. Koitan mennä viereen. Älä häiritse, mä katson tätä. Kun ohjelma loppuu mies menee nukkumaan. Seuraan perässä. Koitan halata. Mies kääntää selän. Kurkotan suukkoa. Ei onnistu. Koitaneroa. Minua väsyttää sanoo mies, ei nyt. Mies nukkuu selin omaan peittoonsa kääriytyneenä. Aamusta sama alkaa alusta. Mies herättää ja lähtee. Olen vaatinut keskustelua, mies ei puhu. Olen sanonut, että voin muutaa pois jos niin on miehen halu. Ei vastausta. Olen kysynyt mikä vaivaa - ei mikään on aina vakio vastaus. Ei ole mitään puhuttavaa. Ei jaksa tai ei halua puhua. Ois ihan ok jos ois vaan kausi tälläistä mutta kun tätä samaa on ollut jo 4kk. Tämän 4 kuukauden aikana seksiä 2 kertaa, molemmilla kerroilla aamulla kun mies on ollut krapulassa. Ja nekin on olleet sellaisia pikapanoja, mies oon lähinnä tyydyttänyt miehen ja siihen se into on miehellä loppunut. Miks mies ei voi sanoa jos ei enää rakasta? Ei halua? Jos hällä on toinen? Mulla oli myös synttärit tässä pari kuukautta sitten. Mies tiesi mutta ei noteerannut. Kun kysyin eikö aio edes onnitella totesi vaan että mitä hienoa on vanhenemisessa? Sanokaa mikä neuvoksi kun mies ei puhu millään. En saa häntä puhumaan vaikka päälläni seisoisin.