L
löajkadfs
Vieras
[QUOTE="Joopajoo";29008353]Tiedän, että tää on ihan älytöntä. Haluan kieltää totuuden, odottelen vaan, jospa vaikka kaikki vielä muuttuu hyväksi. Itken iltaisin yksinäni silmät päästäni, Pelottaa jäädä yksin lapsen kanssa, miten mä pärjään. Vaikkei meillä miehen kanssa viimeaikoina ole hyvin mennytkään, silti elättelen toiveita, että tää olisi vaan joku väliaikainen kriisi, ja ettei miehellä ketään ole.
Pitäisi tehdä asialle jotain, mutta mä vaan odotan, olen hiljaa ja hyväksyn miehen menemiset sanomatta mitään. Ja jotenkin olen iloinen, kun mies sattuukin illalla tulemaan kotiin. Miten mä pääsen tästä irti. Olen jo nyt ihan hajalla, ja voimaton![/QUOTE]
Pärjäät ihan varmasti! Ja löydät paremman, usko pois. Älä jää tuollaiseen suhteeseen pilaamaan elämääsi. Ala valmistella uutta elämää itsellesi ja lapsellesi.
Halaus ja voimia!
Pitäisi tehdä asialle jotain, mutta mä vaan odotan, olen hiljaa ja hyväksyn miehen menemiset sanomatta mitään. Ja jotenkin olen iloinen, kun mies sattuukin illalla tulemaan kotiin. Miten mä pääsen tästä irti. Olen jo nyt ihan hajalla, ja voimaton![/QUOTE]
Pärjäät ihan varmasti! Ja löydät paremman, usko pois. Älä jää tuollaiseen suhteeseen pilaamaan elämääsi. Ala valmistella uutta elämää itsellesi ja lapsellesi.
Halaus ja voimia!