mitä tällasen "ystävän" kans tekis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja välistä harmaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

välistä harmaana...

Vieras
tämä kaveri pyytää kylään, ja kun menen, niin puhuu vain itsestään, vähättelee ja pitää kaikin puolin huonona mun elämää (johon kyllä itse olen varsin tyytyväinen ), kyselee ja jankuttaa miksi en tekisi niinkuin hän (pitää siis omaa elämäänsä paljon parempana kuin mitä hän ajattelee minun elämän olevan ). KOSKAAN tämä kaveri ei käy mun luona kahvittelemassa vaan aina täytyy mun mennä sinne! mä en vaan kertakaikkisesti jaksaisi mennä käymään sen luona, kuuntelemassa kuinka munkin olisi jo aika tehdä niinkuin hän.

Älä mene enään. Odota, jos hän sitten tulisi sun luokse! Mulla myös vähän samantapainen kaveri. Aina tulen vaan pahalle tuulelle hänen seurastaan. Joten, en enään hänelle soittele enkä mene käymään. Hänkään ei siis mun luokse tule kirveelläkään :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun työssäkäyvä ystävä vähättelee kun oon kotiäitinä.

Ai niitä on muitakin tollasia?!
Mun ystävä (tunnettu yli 20v) kyselee jatkuvasti, koska oikein aion palata töihin jne. Leuhkii omalla tilipäivällä (joten ihmettelen mitkä hoitoalan huonot palkat...), vapaa-ajalla kun lapset hoidossa vaik itse kotona jne. No, hän vei molemmat lapsensa hoitoon 10-kuisena, minä olen ollut kotona jo 5v...

Alkuperäinen kirjoittaja välistä harmaana...:
Sanoppa se! Mun työssäkäyvä ystävä vähättelee kun oon kotiäitinä.

kuin myös tämä minun kaveri! itsekkin se oli jonkunaikaa kotiäiti... olisiko sitten kateutta...

Mäkin ajatteluin, et kateutta. Kun emmä nyt täs loppuelämäksi oo kotia jäämäs...

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Mun työssäkäyvä ystävä vähättelee kun oon kotiäitinä.

Ai niitä on muitakin tollasia?!
Mun ystävä (tunnettu yli 20v) kyselee jatkuvasti, koska oikein aion palata töihin jne. Leuhkii omalla tilipäivällä (joten ihmettelen mitkä hoitoalan huonot palkat...), vapaa-ajalla kun lapset hoidossa vaik itse kotona jne. No, hän vei molemmat lapsensa hoitoon 10-kuisena, minä olen ollut kotona jo 5v...

joo, yleensäkin kenen suusta vain nuo töihin paluu utelut on mun mielestä niin turhauttavia! eiköhän se ole kunkin perheen sisäinen asia koska äiti/isä palaa työ elämään ja vie lapset hoitoon. ärsyttävää!!!

Sanoppa se! Mun työssäkäyvä ystävä vähättelee kun oon kotiäitinä.
mun kaveri taasen on kotiäitinä ja ihmettelee,miks en ehdi jotain hommaa hoitamaan heti..ja mun pitäs hoitaa yhteinen projekti..olen siis se työssä käyvä osapuoli..

Mun ystävä tulis aina mielellään meille..ei tartte laittaa ja siivota!!!
Musta on loukkaavva ettei hän pyydä kylään mut innokkaana tulos meille kuitenkin. Mukavahan se on lapsille, mut mustakin ois kiva välil lähteä kotoakin jonnekin muualle tuulettumaan. Enkä todellakaan odota mitään kodin putsausta ja herkkujen pöytään kantamista emännältä meidän tullessa.

Joo saattasin minäki ottaa välimatkaa tommoseen "ystävään"
ja ehkä saattasin sanoa että olen loukkaantunut hänen sanomisistaan ja että minun elämä on hyvä näin ja että olen onnellinen.

Ei kannata tosiaan käydä niin usein. Odota että josko tulis itse välillä käymään sun luona. Voithan sä sanoa, että oot kyllä ihan tyytyväinen elämääs näin ja sitten jätät sen "ystäväs" rauhaan... =)

Yhteistyössä