I
ihan hoopo olen varmaan
Vieras
Eli nyt on elämä ihan pois kuosistaan:
Erosin miehestäni(lasten isästä) noin 2,5 -v sitten.
Eroon oli monta syytä ,mutta suurimmat niistä miehen alkoholinkittaus(joka viikonloppu ja viikollakin muutama olut per ilta) ,humalassa ja krapulassa oleva todella kamala mies.(haukkui h.u.o.raksi ,lehmäksi ym).
Mies oli myös vähän agressiivinen juomisensa takia ja töykeä sukulaisiini ym.
Lisäksi peliriippuvainen (Pelasi luotolla)
Lapset ja minä kärsimme ja aina oli vähän hermostunut ilmapiiri.
Siispä muutimme pois muutaman "yritys-anteeksiantovuoden " jälkeen vuokralle kamalaan kerrostalovuokra-asuntoon ja saimme olla rauhassa.
Elämä on nyt rauhallista ja lastenkin olo tasapainoisempaa sekä oma oloni iloisempi.
Mutta nyt....vajaa kolmen vuoden jälkeen mietin olenko tehnyt emävirheen.
Siis tajutonta....IKÄVÖIN TUOTA MIESTÄ!!!!Jota sydämestäni ennen eroa ja jälkeen inhosin.LUULEN että olisi muuttunut ,vaikka aina vanhalle viinalle haisee kun käy lapsia hakemassa ja kerskuu naisvallotuksillaan.
Siis kamala mies kaiken järjen mukaan.....
TAkokaa nyt päähäni että olen saanut auringonpistoken tai jotain!!!!
Erosin miehestäni(lasten isästä) noin 2,5 -v sitten.
Eroon oli monta syytä ,mutta suurimmat niistä miehen alkoholinkittaus(joka viikonloppu ja viikollakin muutama olut per ilta) ,humalassa ja krapulassa oleva todella kamala mies.(haukkui h.u.o.raksi ,lehmäksi ym).
Mies oli myös vähän agressiivinen juomisensa takia ja töykeä sukulaisiini ym.
Lisäksi peliriippuvainen (Pelasi luotolla)
Lapset ja minä kärsimme ja aina oli vähän hermostunut ilmapiiri.
Siispä muutimme pois muutaman "yritys-anteeksiantovuoden " jälkeen vuokralle kamalaan kerrostalovuokra-asuntoon ja saimme olla rauhassa.
Elämä on nyt rauhallista ja lastenkin olo tasapainoisempaa sekä oma oloni iloisempi.
Mutta nyt....vajaa kolmen vuoden jälkeen mietin olenko tehnyt emävirheen.
Siis tajutonta....IKÄVÖIN TUOTA MIESTÄ!!!!Jota sydämestäni ennen eroa ja jälkeen inhosin.LUULEN että olisi muuttunut ,vaikka aina vanhalle viinalle haisee kun käy lapsia hakemassa ja kerskuu naisvallotuksillaan.
Siis kamala mies kaiken järjen mukaan.....
TAkokaa nyt päähäni että olen saanut auringonpistoken tai jotain!!!!