M
Mirri
Vieras
Mieheni on minua paljon (15v) vanhempi. Eilen kävi taas niin että aamulla heräsin siihen kun hän halusi pikaseksiä koska hänellä oli kiire töihin. Sitten hän ei pystynytkään suorittamaan hommaa loppuun. Tänä aamuna heräsin kun hän tuijotti minua. Piti saada. Nyt se onnistui nopeasti. Meni pari minuuttia, hän nousi, sanoi: on kiire töihin. Siitä pari minuuttia ja pomo soittikin jo työasioista pitkän puhelun. Tämä kaikki ennen kahdeksaa.
Olen ihan uupunut tähän. Hän haluaa aina aamuisin, iltaisin ei ehdi tai jaksa ja aina nopeasti. Itse haluaisin lämpöä ja tunnetta ja puhetta jne. En minä ole mikään jäteastia. Olen puhunut tästä jo niin kauan että kyllä hän tietää asian, mutta ei hän välitä. Välillä olin itse superaktiivinen ja ajattelin että jospa hän muuttuisi. Ei muutu. Siitä tuli vain paineita hänelle, kykenemättömyyttä ja riitaa.
Mitä tekisin? Ovatko kaikki yli 50 miehet tällaisia?
Olen ihan uupunut tähän. Hän haluaa aina aamuisin, iltaisin ei ehdi tai jaksa ja aina nopeasti. Itse haluaisin lämpöä ja tunnetta ja puhetta jne. En minä ole mikään jäteastia. Olen puhunut tästä jo niin kauan että kyllä hän tietää asian, mutta ei hän välitä. Välillä olin itse superaktiivinen ja ajattelin että jospa hän muuttuisi. Ei muutu. Siitä tuli vain paineita hänelle, kykenemättömyyttä ja riitaa.
Mitä tekisin? Ovatko kaikki yli 50 miehet tällaisia?