Mitä tarjoaisit tästä? *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Kattelin aikani kuluksi noita palautteita niin on aika hitsin paljon myynyt samalle ihmiselle vaatteita ja tää ostaja on taas myyny tälle myyjälle aika hitsin paljon kaikkee!

Miks pistää huutikseen jos kuitekii myy toisilleen!!

Tylsä päivä juu minulla :whistle:

Jos se on yksi ja sama tuplatunnuksilla?
Saa kummallekin nimimerkille positiivisia palautteita, kun on "toteutuneita" kauppoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:
Heko heko! Soon mää se pirpiz, nyt ne naamat kiinni. Miun likka vaan on sattuneesta syystä hein likkaa isompi ja mitä meiltä jää on sattunu menemään heille.
Kehtaatteki, on monella muullaki nk vakimyyjät joilta ostetaan aina.

En voinut tietää, että kohde on jonkun palstalaisen... ja kai minullakin on oikeus mielipiteeseen =)

En oikein tajua, pitäisikö pienillä lapsilla olla muotivaatteet päällä kun leikkivät, teillä jotka haukutte on sit varmaan lapset aina täysin puhtaissa ja ehjissä vaatteissa, lapsen pitää saada olla lapsi eli minusta on tärkeämpää se että lapsen ei tarvitse kokoaikaa varoa ettei vaatteet sotkeennu tai mene rikki, mielestäni kyseiset vaatteet ovat lapsille hyviä ulkoleikkeihin! Hävetkää jotka haukutte toisia!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirulaane:
Heko heko! Soon mää se pirpiz, nyt ne naamat kiinni. Miun likka vaan on sattuneesta syystä hein likkaa isompi ja mitä meiltä jää on sattunu menemään heille.
Kehtaatteki, on monella muullaki nk vakimyyjät joilta ostetaan aina.

En voinut tietää, että kohde on jonkun palstalaisen... ja kai minullakin on oikeus mielipiteeseen =)

Oikeus provosoida puoli palstaa haukkumaan yhtä ihmistä, joopajoo
:/

no niin laitoin nuo roskiskamat ja lumput uudestaan myyntiin pienenpinä paketteina joten tervetuloa huutelemaan ja kiitos pirulaaselle =)
ja ihan tiedoks että vaatteet on ostettuja eikä roskiksesta otettuja...
asioistakin voi ottaa selvän ennenkuin rupee haukkumaan että oisi tuplatunnukset käytössä.kuten pirulaanenkin tuohon laittoi on meidän tyttö pienenpi kuin hänen joten sen takia olen häneltä sitten huuellu tyttöjen vaatetta...
vaatepaketti oli myynnissä KÄYTTÖVAATEPAKETTINA joten luulisi monen jopa ymmärtävän ettei paketissa ole huippuvaatteita :D

niin ja pyysin itse huutonetin ylläpitoa poistamaan kohteen listoiltani sulkeutuneista koska täällä on haukkumaketju vaatteista.jostain kumman syystä tuo linkki kuitenkin vielä aukeaa

Alkuperäinen kirjoittaja en ostais:
Mulla on tuossa eteisessä iiiso paperikassi täynnä pojasn puseroita, sortseja, pitkikset. Roskiin kai ne vien kun ei ketään kelle antaas. Paljonn siistimpiä kuin nuo.

Elä hyvä ihminen roskiin heitä. Vie vatekeräykseen (UFF) tai vaikka pelastusarmeijan kirppikselle tms ja kiertoon vaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja eiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Sori eiju, en huomannut tuota aiempaa tekstisi viimeistä kappaletta, anteeksi! Siinähän se selitys tuli...

:flower:

aika pahan mielen aiheutti nuo muutamat kommentit tässä ketjussa:(

No, täällä nyt epäillään heti kaikkia ja kaikkea! Elä välitä!

En ostaisi tuota pakettia, Syynä olisi likaisuus ja rikkinäisyys. Rypyt ei haittaa, vaikka hän olisi ne silittänyt, niin postituksen jälkeen varmaan ihan samanlaiset. Enkä kyllä itse ainakaan silittelisi myyntiin laitettavia vaatteita. Ihan turha homma, koska useimmat armasti pesevät ne vielä itse vaikka puhtaina myisikin. Itse ainakin. Ja silittelen sitten mitä silittelen. T-paitoja ja yöasuja en edes silittele. Pesun ja kuivurin jälkeen ne ovat aivan tarpeeksi siistejä. Noista tuon paketin kuvista näkyy, että vaatteita on varastoitu jossain jonkin aikaa ja siitä johtuu rypyt ja muut taitokset. Puhtaita, siistejä ja ryppyisiä mielestäni siis voi myydä. Mutta rikkinäiset joutavat roskiin ja pesurievuiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En ostaisi tuota pakettia, Syynä olisi likaisuus ja rikkinäisyys. Rypyt ei haittaa, vaikka hän olisi ne silittänyt, niin postituksen jälkeen varmaan ihan samanlaiset. Enkä kyllä itse ainakaan silittelisi myyntiin laitettavia vaatteita. Ihan turha homma, koska useimmat armasti pesevät ne vielä itse vaikka puhtaina myisikin. Itse ainakin. Ja silittelen sitten mitä silittelen. T-paitoja ja yöasuja en edes silittele. Pesun ja kuivurin jälkeen ne ovat aivan tarpeeksi siistejä. Noista tuon paketin kuvista näkyy, että vaatteita on varastoitu jossain jonkin aikaa ja siitä johtuu rypyt ja muut taitokset. Puhtaita, siistejä ja ryppyisiä mielestäni siis voi myydä. Mutta rikkinäiset joutavat roskiin ja pesurievuiksi.

JOOPA JOO.KIITOS KOVASTI KOMMENTEISTA JA JOS ON VIELÄ SANOTTAVAA NIIN IHAN VOI YV:NÄ HEITTÄÄ!

Yhteistyössä