mitä tarjolle, juhlissa lapsia 7kk-2.5v?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bilehile
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bilehile

Vieras
..Toki perheenpienimmät varmaan syövät vanhempiensa tuomia ruokia, mutta jotain pientä olisi kiva laittaa heillekin tarjolle, kyseessä siis meidän esikoisen synttärikahvit? Hedelmäpaloja, kurkkutankoja? Pullaa, kakkua on, mehua, saavat sitten vanhemmat päättää, mitä saavat ottaa?

Ehdotuksia lastentarjoiluista otetaan ilolla vastaan :)
 
niitä yleensä sipsihyllystä löytyviä juustonaksun näköisiä suolattomia ja rasvattomia maissijuttuja.

meillä menneet myös rusinat ja keitetyt keyvesti vihannekset (kukkakaali, porkkana, parsakaali)
 

Similar threads

L
Viestiä
25
Luettu
901
Aihe vapaa
2000 luku pimeä aikakausi Suomessa!
2
Viestiä
110
Luettu
6K
Aihe vapaa
"Kahden lapsen äiti"
K
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä