Mitä tarjottavaa 3v lastenkutsuilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos neuvoista!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos neuvoista!

Vieras
Mitä olette yleensä tarjonneet lapsille? Kakkua ja keksejä? Jäätelöä? Jotain suolasta? Ehdotuksia otetaan vastaan :) Niin, ja riittääkö sen ikäisille puuhaksi vaikka vaan joku majan rakennus jossa ne voi sitten vapaasti leikkiä tms?

Ohjelmaa meillä ei ollut, kakkua ei kukaan 3 v syönyt (vanhemmat sai sit lastenkin edestä :)) jäätelöä kannatan, keksejä makeina ja suolaisina. suolaiset keksit, tikut ja muut hahmot oli meillä suosituimpia.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Meillä oli pieniä kasvispiirakoita, grissini -tikkuja, kakkua, rice crispies -patukoita paloiksi leikattuna ja viinirypäleitä.
NOita rice crispies patukoita on helppo tehdä muuten itsekin, jenkeissä tunnetaan nimellä rice crispie treats.silää kun googlettaa niin löytyy paljon ohjeita ja niistä voi sitten itse muokata vaikka minkä mallisia.

Mä suosittelen et ois jotain suolasta, vaikka pieniä leipiä tms, lihapullia, nakkeja. Kun pienet herkästi lappaa karkkia masun täyteen jos niitä ei vahdi ja sit on takuulla huono olo. Meillä on muuten aina suolaset loppunu, vaikka kuinka monta nakkirullaa oon vääntäny kasaan...
Ja sit iha porkkana-, kurkku-, tms tikut, nekin maistuu lapsille hyvin :)
Meillä kyllä kakkukin tekee kauppansa, kunhan ei tee liian makeeta.

Pieniä karjalanpiirakoita ja munavoita, kurkku- ja porkkanatikkuja, popcornia, pikkupitsoja. *muoks* Meillä siis ei ole vielä kolmevuotissynttäreitä ollut, mutta tämäntyyppistä varmaan tarjoaisin, ja tarjoankin kaksivuotissynttäreillä.

Meillä on kyllä kakku kelvannut aina, mutta minä suosinkin paljon raikkaampia makuja kuin mitä täällä yleensä esitetyt versiot ovat. Eli täytteeksi banaania tai persikkaa (ei hilloa joka on useiden mielestä liian makeaa) ja päälle kermavaahtoa (valinjavaahto on usiden mielestä liian makea) ja synttärisankarin valitsemat koristeet. Ei siis samaan kakkuun makeaa hilloa, kreemiä ja karamellipäällystä.

Yhteistyössä