J
Jenny
Vieras
Kaikki kysyy joko on kiinnittynyt,ei oo neuvolassakaan kukaan mitään puhunu...voiko vauva syntyä vaikkei ole siis kiinnittynyt? nyt mulla menos rv 38...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:Kaikki kysyy joko on kiinnittynyt,ei oo neuvolassakaan kukaan mitään puhunu...voiko vauva syntyä vaikkei ole siis kiinnittynyt? nyt mulla menos rv 38...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli siis toivoa on ettei mene yliajalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli siis toivoa on ettei mene yliajalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:eli siis toivoa on ettei mene yliajalle![]()
No joillain se voi kiinnittyä jo hyvinkin aikaisessa vaiheessa mutta silti menee yli. Mikään tae se ei ole. Mutta sähän sanoit ettei neuvolassa kukaan mitään ollut puhunut? Mistä silloin tiedät, että vauvan pää on kiinnittynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja tiedoksi :):Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:Kaikki kysyy joko on kiinnittynyt,ei oo neuvolassakaan kukaan mitään puhunu...voiko vauva syntyä vaikkei ole siis kiinnittynyt? nyt mulla menos rv 38...
sun vauvas voi kiinnittyä vasta esim tuntia ennen syntymääjoten se voi olla väljänä pää kuule vielä synnärille oisit synnyttämään menossa