Mitä tarkoittaa kännykkään soitettaessa teksti "Virhe. Ei yhteyttä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Ja lisäksi tuuttaa varattua? Jos puelin johon yrittää soittaa, on pois päältä, eikö silloin tule teksti "valitsemaannne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" ?

Ei vaan ole tullut tuollaista koskaan vastaan. Koko päivän on tähän ko. nroon soitettaessa käynyt noin.

Mikä teksti tulee jos siltä, jolle koittaa soittaa, on lasku jäänyt maksamatta ja linja suljettu?

Mulla toi tarkoittaa DNA:n liittymää...näitä on aina välillä tullut liittymänvaihdon jälkeen. Vähän ajan päästä kun yrittää uudelleen, niin taas toimii.

[QUOTE="tsubaki";23058613]Mulla toi tarkoittaa DNA:n liittymää...näitä on aina välillä tullut liittymänvaihdon jälkeen. Vähän ajan päästä kun yrittää uudelleen, niin taas toimii.[/QUOTE]

Koko päivän on ollut sama juttu.

Verkkovirhe tai joku häiriö puhelimessa? Kannattaa käynnistää puhelin, jos ei muutaman yrityksen jälkeen toimi.
Niin siis minä yksi toinenkin hlö olemme koittaneet monta kertaa soittaa tuon henkilön nroon sekä kännykästä että lankapuhelimesta. Kirjoitin varmaan epäselvästi, pahoitteluni. No, huomenna näen tämän hlön johon ei saa yhteyttä, niin selviää mistä häiriö johtui.

Jomman kumman operaattorilla häikkää tai sitten on verkko muuten jumissa liiallisen käytön vuoksi.

Noita sattuu satunnaisesti, mutta kerran kun piti ilmottautua yhteen juttuun tiettyyn aikaan puhelimitse, niin silloin tuli väliin noita ilmoituksia, väliin tuuttasi varattua. Kolmella puhelimella pommitettiin, että jos joku pääsisi läpi. Kaveri, jota muistutettiin välisssä, että nyt piti sinne ilmottautua, onnistui pääsemään sinne ensin läpi kuin kukaan meidän puhelimista.

Uusimmat

Yhteistyössä