Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta miten? En mä saa mitään vanhoja näkymään, muuta kuin normaalisti haulla. Mitä mä teen väärin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Luultavasti merkkaavat itelle, saa sen näkymään sitten omalla nimimerkillä
Niin mutta siinä on vain viimeiset 10, ymmärsin että kaikki näkee jostain?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Klikkaa nimimerkkiäsi niin näet mihin olet vastailut.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Niin mutta siinä on vain viimeiset 10, ymmärsin että kaikki näkee jostain?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Klikkaa nimimerkkiäsi niin näet mihin olet vastailut.
Niin sitä epäilinkin, ihmettelin vaan että miksi sinne sitten pitää kommentoidaAlkuperäinen kirjoittaja smirgelaine:Sen voi laittaa bookmarkkeihin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Niin mutta siinä on vain viimeiset 10, ymmärsin että kaikki näkee jostain?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Klikkaa nimimerkkiäsi niin näet mihin olet vastailut.
No näin mäkin epäilinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Niin mutta siinä on vain viimeiset 10, ymmärsin että kaikki näkee jostain?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Klikkaa nimimerkkiäsi niin näet mihin olet vastailut.
Ei varmaan kaikkia näe.Paitsi ehkä haulla jos sinne kirjoittaa nikkinsä.Ja voi myös rajata ajankohdan miltä hakee.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:No näin mäkin epäilinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Niin mutta siinä on vain viimeiset 10, ymmärsin että kaikki näkee jostain?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Klikkaa nimimerkkiäsi niin näet mihin olet vastailut.
Ei varmaan kaikkia näe.Paitsi ehkä haulla jos sinne kirjoittaa nikkinsä.Ja voi myös rajata ajankohdan miltä hakee.![]()
Kiitos selvennyksestä :flower:
Oon "uusi" täällä, muistaakseni lokakuussa vasta aloitin, joten en osaa vastata tuohon =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tosi vähän uudistuksen jälkeen on noita ketjuja profiilissa.Eikös niitä ennen ollut enemmän?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä ainakin merkkaan sen sillä tavalla, että löydän sitten omista viesteistäni eli joita olen kirjoittanu.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Mä ainakin merkkaan sen sillä tavalla, että löydän sitten omista viesteistäni eli joita olen kirjoittanu.
Niin siis niistä 10 viimeisen joukosta vai? Ne tulee niin nopeasti täyteen usein..