mitä tässä nyt sitten tekis???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
en tiedä edes mistä alottaisin......*huokaus*
mies alkanu saamaan käsittämättömiä raivokohtauksia.valittaa että kun hän on niin väsyny kun joutuu töissä käymään.nukkuu illat eikä vietä aikaa tyttärensä ja vaimonsa kanssa.sitten taas kukkuu yöt.ja aamulla lähtee ovet paukkuen töihin kun meinaa myöhästyä.koirakaan ei uskalla lähtee lenkille sen kanssa kun huutaa sille.on luultavasti potkinu koiran rappusista alas kun ei uskalla tulla kun vaan mun kanssani.
tyttö (4kk) pelkää ja itkee kun mies raivoo ja remuaa.en uskalla jättää tyttöö isänsä kanssa kun en tiedä mitä sille tekee kun itkee.
ihan sama mitä mäkin sanon niin alkaa huutaan että #&%?$!* sille taas.esim. sanoin että ei hänellä ole huumorintajua kun sanoin herjalla että selkäni on niin kipee että tekis mieli kuolla.
tunnen itteni niin väsyneeksi.vauvasta ei johdu tosiaankaan.nautin ajasta vauvan kanssa.mutta iltasin ilma kipinöi että väsyn siitä.olen koittanu puhua että jos mies menisi lääkärin puheille mahdollisesta masennuksesta puhumaan.mutta siitähän se riemu repee.
olis paljon helpompaa asua vauvan ja koirien kanssa keskenään.

Johtuiskohan miehes väsymys juuri töistä? Ja jos lapsi vielä valvottaa yöt päälle,niin herkkä ihminen väsyy nopeeta.
Siis tokihan äiditkin väsyy..mä oon ainakin väliin niin poikki,että ei jaksa illalla ku maata lahnana sohvalla sitten kun saa laset nukkuun.
Mun miehellä oli joskus töiden takia stressi,väsymys ja kyllästyminen työpaikkaan. Onneks mun mies huomas ite sen että oli niin poikki sen työn takia ja rupeskin sitte hakeen uutta työpaikkaa. Ja se autto asiaa.
Ja nyt on taas kaikki hyvin :)
Teidän kannattaa nyt vaan yksinkertasesti keskustella asiasta.

vauva ei valvota.tyttö kun on nukkunu aina yönsä.syntymästä lähtien.
mies on kyllä kattellu uusia töitä mutta ei viitti hakee.mun pitäis kuulemma tehä sen työhakemukset.
illat makaa sohvalla syö pullaa,suklaata,karkkia.mun tekemät ruuat ei kelpaa vaikka joka päivä teen hyvää kotiruokaa.luulis olevan tyytyväinen kun on ruoka valmiina,pyykit pestynä ja koti siistinä.sitten valittaa vielä kun mulla on oma auto että ajan sillä liikaa,tulee kilometrejä.mun mielestä autoo ei oo ostettu pihaan seisotettavax.
olen yrittäny sanoa että väsymys johtuu väärästä ruokavaliosta ja liian vähästä liikunnasta.ja kun vielä vuorokausirytmi on sekasin.mutta väittää vastaan.ei usko.mä yritän vaan vähä jeesata ja kannustaa.
sitten sanoo mulle että hyvähän sun on kun et joudu töissä käymään.makaat ja röhnötät täällä.jos totta puhutaan niin olen lähes koko ajan liikkeellä.jotain tekemässä.ite menen syksyllä takasin töihin ja kyllä tuo tyttö on sillonkin hoidettava ja koti myöskin.ja sitä ajatellen ei tunnu rankalta kunhan vaan muistaa koordinoida asioita. =)
mä olen ihan väsyny kun on tommonen aikuinen kakara kiukuttelemassa.vaikka osaa itekkin hoitaa asiansa.sitten kehtaa vielä mua tuomaan herralle olkkariin syötävää ja kaljaa.en ole vieny kun olen sanonu että osaat ittekkin.vetoo siihen että paasaan tyttöäkin.ei se ymmärrä että se on vasta 4kk ja eihän nyt ton ikänen vaippaa itelleen vaihda ja hae ruokaa kaapista.
argh!!!!!!! \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O

Kuulostaa kamalalta :o Miehesi täytyy ryh-dis-täy-ty-ä!Kertakaikkiaan.Ihmekkös toi jos vaan jatkuvasti makaa p.erse homeessa ja syö ihan mitä sattuu,ei silloin ole hyvällä mielellä.Suht terveellinen ruokavalio on totisesti tärkeäää eikä mitään huuhaata(tästä tuli just eilen ohimennen telkkaristakin).
Ärähdä sille äijälles,ei sillä oo oikeutta kohdella teitä kotonanne miten sattuu,ei sua eikä lasta,koiraakaan unohtamatta.

Yhteistyössä