Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Lapsi oli isällään viikonloppuna, viimeksi oli siellä pari kk sitten ja silloin unohti sinne käsikonsolinsa ja yhden pelin. Isän uudella vaimolla on suunnilleen saman ikäinen lapsi jolla on ollut samanlainen konsoli, mutta vanhempaa mallia ja pari osaa puuttuu. Mun lapsen konsoli on alle vuoden vanha ja sinne mennessä täysin ehjä.
Eilen lapselle oli annettu lähtiessä mukaan se isän vaimon lapsen rikkinäinen ja vanhempi konsoli, lapsi oli sanonut itkien että se ei ole hänen ja isän uusi vaimo oli alkanut huutamaan ja väittämään vastaan, isä ei ollut sanonut mitään.
Mä en viitsinyt vielä eilen puuttua asiaan mitenkään koska olen aikaisemminkin lapsiin liittyvissä asioissa saanut osakseni tältä uudelta vaimolta vain huorittelua ja lehmittelyä, ex ei sano mihinkään mitään. Näiden ihmisten kanssa ei siis voi noormaalisti puhua ja sopia mistään.
Kaivoin nyt aamulla meidän vehkeen takuukuitit esiin ja niistäkin selviää että mun lapsen mukaan laitettu konsoli on väärä, laitoin isälle viestin että "Tarkistin takuukuitin ja olitte laittaneet lapselle väärän laitteen mukaan, voitko tuoda sen oikean?", ei mitään vastausta ainakaan vielä...

En minä ainakaan sinne menisi haukuttavaksi, polliisille ilmoitus ja takuukuitit mukaan ja polliisi hakee ne pelit sieltä ja seuraavalla kerralla kalliit pelit kotiin kun menee isälleen.

Mä en oikeasti uskalla... en mennä poliisille enkä heille sisään, tämä ex on aikoinaan hakannut mua ja uhkaillut jos vaikka millä mafioilla. Ja tämä nainen on mua puolet isompi ja voimakkaampi (voimailija) enkä epäile hetkeäkään että etteikö kävisi päälleni jos koitan heille mennä sisään.
Poliisille jos menen niin varmasti alkaisivat piinata meidän perhettä kaikilla vittumaisilla tavoilla.
Miksi, oi miksi olen mennyt tekemään lapsia idiootin kanssa?

jos mun lapselle kävis noin ja ei kuuluisi maksattaisin isällä uuden koneen ja pelin tai tekisin rikosilmoituksen tai jos oikein suuttuisin ja mua huoriteltas ym... soittaisin poliisin paikalle ja tekisin kunnianloukkausilmoituksen :headwall:

[QUOTE="alkup.";22975516]Mä en oikeasti uskalla... en mennä poliisille enkä heille sisään, tämä ex on aikoinaan hakannut mua ja uhkaillut jos vaikka millä mafioilla. Ja tämä nainen on mua puolet isompi ja voimakkaampi (voimailija) enkä epäile hetkeäkään että etteikö kävisi päälleni jos koitan heille mennä sisään.
Poliisille jos menen niin varmasti alkaisivat piinata meidän perhettä kaikilla vittumaisilla tavoilla.
Miksi, oi miksi olen mennyt tekemään lapsia idiootin kanssa?[/QUOTE]

Sitä suuremmalla syyllä hoidat asian poliisin kautta. Kerro heille, että pelkäät pariskuntaa. Sinulla on kuitenkin yhteinen lapsi miehen kanssa ja vielä vuosikausia oltava yhteyksissä lapsen takia. Mieti millaisiin hankaluuksiin he sinut vielä voivatkaan saada, jos huomaavat että voivat pompottaa sinua ihan mielensä mukaan.

mutta toivon että isä toisi oikean koneen takaisin

Sain nyt isältä vastauksen että hän ei niistä mitään ymmärrä ja etsii oikean ja tuo... Saa nähdä mitä tapahtuu. Tuntuu äijä olevan "vähän" vaimonsa tossun alla. Lisäksi mua raivostuttaa suunnattomasti että tää uusi vaimo oli huutanut asiasta mun lapselle (Kyllä meilläkin välillä huudetaan mutta ihan asiasta silloinkin)
Ajattelin että ellei mitään pariin päivään tapahdu niin laitan viestiä että voin hoitaa asian myös poliisin kautta.

[QUOTE="vieras";22996784]Saitteko takaisin?[/QUOTE]

Saatiin!!! Tosin ihmeellisen metsästyksen jälkeen, meidän piti hakea se isän luota, 10 minuuttia ennen isä soitti lapselle että onkin läheisessä kauppakeskuksessa, kun olimme ajaneet sinne ja lapsi soitti isälleen että missä on niin oli taas eri kaupan pihalla parin kilometrin päässä. Sinne ajaessa olin ihan varma ettei koko konetta ole olemassakaan mutta niin vaan saatiin ja oikea laite on!

[QUOTE="alkup.";22997265]Saatiin!!! Tosin ihmeellisen metsästyksen jälkeen, meidän piti hakea se isän luota, 10 minuuttia ennen isä soitti lapselle että onkin läheisessä kauppakeskuksessa, kun olimme ajaneet sinne ja lapsi soitti isälleen että missä on niin oli taas eri kaupan pihalla parin kilometrin päässä. Sinne ajaessa olin ihan varma ettei koko konetta ole olemassakaan mutta niin vaan saatiin ja oikea laite on![/QUOTE]

Voi sun exä rukkaa, pelkää tosissaan tätä kauniimpaa osapuoltaan kun pitää kaupan pihaankin treffit tehdä. Mutta ite on vakka kantensa valinnut. (Jos olisit ilkeä niin voisit tuntea hieman mielihyvää tästä että entinen sinun hakkaajasi pelkää vuorostaan.) :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja hyvä juttu;22997286:
Oliko miehesi uusi nainen mukana ja jos oli niin sanoko mitään? Todella ikävää tuollainen, mutta onneksi poikasi nyt kuitenkin sai omansa takaisin.

Oli mukana. Ja nousi autosta ylös (kuuntelemaan mitä puhutaan?)... Koitti laittaa oman lapsensa kavereiden syyksi miksi mun lapsen konsoli oli kateissa :/

Yhteistyössä