Mä otin aikoinaan muksun ala-asteikäisen luokkakaverin joka sit sen huomisen aamun jälkeen haettiin viikon päästä kun äidillä hirtti ryyppy kii.Piti olla yksi ilta ja yö.En tehnyt ls-ilmoitusta.Jälkeenpäin näin kyseisen lapsen äidin baarissa.Oma lapsi oli kertonut että ihme juttuja koulussa,oli puhunut luokkakavereille että pannaan perseeseen,ollut levoton,itkuinen ja agressiivinen.Otin lapsen äidin kanssa puheeksi että on oma poika kertonut että vähän levottomia juttelee kouluissa.Lapsen äiti totesi että joo se on ollu tommonen viis vuotiaasta asti kun kaverin miesystävä käytti hyväksi.Kysyin että mitä apua se poika on saanut tapahtuneen jälkeen ja miten äiti tilanteeseen suhtautui ylipäätään.Totesi ettei se sen pikkusiskoon koskenut ja hän jatko juomista viikon.Tapahtunut vuonna 93,lapset oli äidillään tosi pitkään kunnes huostaanotettiin.Olin silloin suht nuori enkä tajunnut että olis pitänyt ilmoittaa,olin niin naivi ettei mun mielessä edes käyny moinen tragedia.Äiti oli töissä,viimisen päälle ulkonäkö ja uus mies ja hieno koti.Nyt kun oon jo vanhempi ja lapset aikuisia niin asia vaivaa miten heille kävi. =( Omatunto on soimannut.