Mitä tästä pitäisi ajatella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eksyin jokin aika sitten nettideittailun maailmaan. Vastaan siellä tulikin sitten mukavalta ja fiksulta vaikuttava mieshenkilö. Juttua riitti paljon. Mies kirjoitteli pitkiä viestejä, kyseli paljon ja vastaili kysymyksiini.
Yhtenä iltana vaihdettiin kuvia. Mies kehui kauniiksi, minäkin pidin hänen ulkonäöstään. Sanoi kirjoittavansa minulle seuraavana päivänä (kello oli tuolloin jo paljon, eli ihan ymmärrettävää) mutta ei sitten kuitenkaan kirjoittanut. Sen seuraavan päivän iltana mitään ei miehestä vieläkään kuulunut, ja koska halusin selvittää, onko miehen kiinnostus lopahtanut kuvien vaihtamiseen, kysyin häneltä ihan suoraan että onko edelleen kiinnostunut ja haluaako jatkaa tutustumista. Mies sanoi, että kiinnostus ei ole mihinkään loppunut, on vain ollut pitkä ja kiireinen päivä täynnä stressiä, eikä ole siksi kerennyt kirjoittaa, mutta ehkä seuraavana päivänä kerkeää. Tuo seuraava päivä sitten tuli, mieheltä tuli sitten iltamyöhällä viesti jossa kertoi että taas on ollut kiireinen päivä.

Nyt tässä sitten mietin, uskonko vain kiltisti miehen sanaa että tosiaan on kiireitä :) Vai vedänkö tästä johtopäätöksen että mies haluaa hienovaraisesti kertoa ettei kiinnostakaan? Sinänsä vain vähän hassua, jos niin tekisi, kun on tuntunut voivan puhua hankalammistakin asioista... Mutta sanokaas te nyt, mitä tästä nyt pitäisi ajatella vai ajattelenko mitään?

Olen sitä mieltä, että hänen kiinnostus jostain syystä lopahti. Jos on oikeasti kovin kiinnostunut, niin silloin ei kiireet ja työjututkaan haittaa, vaan sellaisia pieniä mukavia viestejä ehtisi kuitenkin laitella jossain välissä.

Itse tulkitsisin varmaankin niin, että hänen kiinnostuksensa lopahti. :/ Olin vähän samantapaisessa tilanteessa, tosin hieman pidemmällä ja "tapailin" erästä miestä etäsuhteena, oltiin vietetty yhteensä n. 7 päivää yhdessä ja muuten sitten viestitelty ja soiteltu. Yhtäkkiä vain päivittäinen yhteydenpito loppui ja mies alkoi vedota kiireisiin, stressiin yms. Kävi ilmi, että hän olikin löytänyt paikkakunnalta itselleen naisystävän ja se tuntui helpommalta vaihtoehdolta kuin etäsuhde minun kanssani. Tokihan voi olla, että mies on ihan oikeasti kiireinen, mutta luulisi että jotain ehtisi silti ilmoitella jos on oikeasti kiinnostunut.