Mitä tästä tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnetononnellinen siinä pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnetononnellinen siinä pulma

Vieras
Eli 27v tapasin elämäni miehen. Ollaan oltu yhdessä nyt 6v naimisissakin pari vuotta. Mutta kun se tunne tullut nyt välillä esiin tosi voimakkaana. Jaksaako tätä vääntöä. Meillä on siis kaksi lasta ja koira. Mies on ihan ok muuten, mutta kun haluamme eri asioita. Itse haluaisin monta lasta ja paljon eläimiä mihin lapsuudenajan kodissa olen tottunut. Sellaista maanläheistä elämää missä ollaan eletään touhutaan pihalla lapset ja eläimet juoksee jne. Sitten leivotaan paljon. Mies taas mahdollisimman helppoa elämää, viimeisintä huutoa olevaa viihde-elektroniikkaa, tykkää shoppailla ja syödä valmisruokia. Tänään jotenkin napsahti kun mies oli polttanut takassa lasten puiset palikkalelut. Erilaisia joita olin äidiltäni saanut että niistä voi väsätä kaikennäköstä. Jotenkin se ärsytys äityi ihan kamalaksi :( Lapsilla on kaikenmaailman krääsää mitä taas itse en pidä välttämättömänä, niin sitten tuollaiset vaatimattomat mutta todella mieluiset piti mennä hävittään.

Pakko vaan oli purkaa tämä toisaalta hölmökin asia. Sitä vaan joskus alkaa miettiin että voiko sellaista edes löytää joka samoja asioita haluaisi. Pitääkö vaan tyytyä kohtaloon ja ajatella että tämä on sitä mitä haluan.

Yhteistyössä