Mitä te äitiyslomalla olevat teette päivisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mulla 7 kk ja 5-vuotias ja tuntuu että on niin puuduttavaa välillä. Kaikkeen tarvii auton ja kaikki on kaukana. Lapsen ruokailut ja nukkuminen rajoittaa kumminkin lähtemisen muutamaan tuntiin.
Mitä te teette vauvojanne kanssa kun musta tuntuu etten osaa leikkiä tai muuten kuin vieressä vaan olla. :(

meillä vähän eritilanne, kun asutaan ihan keskustassa (onneksi!), niin päivittäin käydään vauvan (10kk) kanssa kaupungilla, tavataan ystäviä kahviloissa yms. kotona ei olla kuin päikkärit

Mulla 2,5v ja 2kk. Aamupäivisin käydään puistossa ja lapsi pääsee leikkimään muiden lasten kanssa, äitikin saa aikuista juttuseuraa... Vauvan kanssa seurustelen aina hoitotilanteissa ja sylissä pidettäessä, isosiskokin huolehtii viihdytyksestä.
En ole koskaan ollut varsinaisesti leikkivä äiti. Loruja oon tykännyt lukea ja laulaa lapselle mutta leikkiä on saanut pääasiassa itsekseen, hyvin sujuu sekin :)

Meillä 5v, 3v ja 4,5kk ja en ole niin armottoman tarkka noista ajoista eli mennään ja tullaan vähän miten sattuu sopimaan. Auto on käytössä kyllä. Käydään perhekahvilassa ja isompi kerhossa, kiertelen kirppareita, käyn kavereilla, sukulaisilla....

Yhteistyössä