V
Venakko Milanna
Vieras
Me rakennetaan meijän ensimäinen oma koti ja ostimme se Älvsby,mut mä kuulin tänään tai luin että tämä on huono rakennus firma,onko tämä totta? :snotty: :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ai me myös ostimme 2 kerroksinen taloAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Me asuimme älvärissä 6 vuotta, eikä ole mitään valittamista.
kuntokartoituksessakin kaikki oli ok!.
eihän ne mitään desing-taloja ole, mutta hyvä pesuskoti.
Me teimme itse yläkerran, ja sinne sit kikkailimme vähän omia ratkaisuja!!!
Alkuperäinen kirjoittaja evita:No me kun rakennettiin, niin ihan varmaa oli se, että Älvsby ei tule kysymykseenkään. Olen nähnyt niitä asuntomessuilla, eivätkä ne vakuuttaneet.
En esim. halua, että talossani kosteiden tilojen seiniä ei ole tehty kivestä - Älvsbyssähän ei ole kiveä missään, mutta muovia kyllä löytyy. En siis oikein luota Älvsbyn laatuun enkä ollenkaan ole varma, että talo on ok vielä esim. 20 vuoden kuluttua.
Sinänsä firma voi olla ok, mutta en luota siihen, että halvalla saa hyvää taloa. Ennemmin maksan laadusta näin isossa ja pitkäikäisessä hankinnassa.
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:nii... me olemme kysyneet aika paljon ainakin mä tiedän vain sen että Älvsby talossa ei tule koskaan hometta,mut siltti haluan vielä kysyä vähän täst talosta,jos mull olisi ollut myös työpaikka sit ehkä me olisimme ostaneet jotain muuta,mut tämä on meijän ensimäinen talo,ehkä parempi jos on oma ei tarvi maksa turhaan vuokra :|
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai me myös ostimme 2 kerroksinen taloAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Me asuimme älvärissä 6 vuotta, eikä ole mitään valittamista.
Me teimme itse yläkerran, ja sinne sit kikkailimme vähän omia ratkaisuja!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja evita:No me kun rakennettiin, niin ihan varmaa oli se, että Älvsby ei tule kysymykseenkään. Olen nähnyt niitä asuntomessuilla, eivätkä ne vakuuttaneet.
En esim. halua, että talossani kosteiden tilojen seiniä ei ole tehty kivestä - Älvsbyssähän ei ole kiveä missään, mutta muovia kyllä löytyy. En siis oikein luota Älvsbyn laatuun enkä ollenkaan ole varma, että talo on ok vielä esim. 20 vuoden kuluttua.
Sinänsä firma voi olla ok, mutta en luota siihen, että halvalla saa hyvää taloa. Ennemmin maksan laadusta näin isossa ja pitkäikäisessä hankinnassa.
Täh? Ei kai missään pakettitalossa (puutalo) ole tehty kivestä seinät kosteissakaan tiloissa.
Tuulikki!Entäs teillä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai me myös ostimme 2 kerroksinen taloAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Me asuimme älvärissä 6 vuotta, eikä ole mitään valittamista.
Me teimme itse yläkerran, ja sinne sit kikkailimme vähän omia ratkaisuja!!!![]()
minkä mallin valkkasitte???
No sehän se just meilläkin oli.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Tuulikki!Entäs teillä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai me myös ostimme 2 kerroksinen taloAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Me asuimme älvärissä 6 vuotta, eikä ole mitään valittamista.
ai kiva jos se oli hyvä! =) =) =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:No sehän se just meilläkin oli.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Tuulikki!Entäs teillä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai me myös ostimme 2 kerroksinen taloAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Me asuimme älvärissä 6 vuotta, eikä ole mitään valittamista.
Ja tykättiin kovasti!!!
Ja ihan selvyydeks, me muutettiin siitä pois, koska saimme sukulaiselta erittäin sopivaan hintaan ok talon. Eli kun myimme omamme pois (melko muhkealla voitolla), asuntovelkakin hupeni lähes olemattomiin.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai kiva jos se oli hyvä! =) =) =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:No sehän se just meilläkin oli.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Tuulikki!Entäs teillä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai me myös ostimme 2 kerroksinen taloAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Me asuimme älvärissä 6 vuotta, eikä ole mitään valittamista.
Ja tykättiin kovasti!!!
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Ja ihan selvyydeks, me muutettiin siitä pois, koska saimme sukulaiselta erittäin sopivaan hintaan ok talon. Eli kun myimme omamme pois (melko muhkealla voitolla), asuntovelkakin hupeni lähes olemattomiin.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai kiva jos se oli hyvä! =) =) =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:No sehän se just meilläkin oli.Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Tuulikki!Entäs teillä? =)Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:ai me myös ostimme 2 kerroksinen taloAlkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Me asuimme älvärissä 6 vuotta, eikä ole mitään valittamista.
Ja tykättiin kovasti!!!
Tämä siksi, että kohta joku kuitenkin keksii saivarrella, miksi muutimme pois,jos se kerran niin hyvä oli...
![]()