mitä te teette viikonloppuisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
meillä on loppunut mielikuvitus ihan tyystin :o
ei keksitä mitään tekemistä,eikä kotonakaan huvittas koko ajan olla..
tää on niin pieni kylä,et tääl ei oo mitää leffateattereita eikä kuntosaleja eikä mitään tapahtumia.. jokatoinen viikonloppu poika on isällään ja sillon yleensä miehen kanssa lähdetään viihteelle pe ja la ollaan vaan kotona,mut su ei enää keksitä mitää tekemistä :ashamed:
ja jos poika on kotona,niin ollaan vaan kotona tai mummulla,tekis mieli jotai keksiä.. :|

Riippuu onko mies kotona vai ei. Yleensä ei. Kuten ei nytkään. :D

Eli mä elän ihan tavis arkea siis, tänään tosin mies tulee ihan ajoissa ja mä vähän haaveilin yhteisestä kävelyretkestä ja kaupassa pitää käydä tapettia valitsemassa.

No mun viikonloppu ei eroa arkipäivistä mitenkään :/ Aina samaa lasten, kodin ja koirien hoitoa.Kaupassa käynti ja takas kotiin, siinä se.Mutta mä olen niin tottunut että ei mua enää haittaa, ennen haittas aika paljonkin.

Minulla sunnuntai viikon ainut vapaapäivä.
Yleensä se menee tehdessä viikon aikana rästiin jääneitä kotihommia. Tai sitten "rentoutuessa" koneen äärellä :D
Riippuu siitäkin, onko mies töissä vai kotona (nyt töissä ).

Remonttia on tehty aika monena viikonloppuna. Ihan vain ollaan. Jos saadaan mökki vuokralle niin mennään sinne. Käydään uimassa, katsellaan leffoja, ulkoillaan, kierrällään kaupungilla mm torikirppiksillä on tullut käytyä, tavataan kavereita... yleensäkin yritetään olla ajattelematta työviikkoa ja ollaan lasten kanssa. Rentoudutaan.

Nukutaan pitkään, jos ei tartte töihin mennä. Mies siivoaa poikien kanssa, minä menen isoille ostoksille kylälle ja vien samalla kuopuksen jousiammuntaan, ostan melkein koko viikon tarpeiksi ruokatarvikkeita, ja normaaliolosuhteissa käyn yhdellä tai puolikkaalla paikallisessa. Kotona laitan sitten ruokaa valmiiksi tai esivalmiiksi ja leivon. Kuuntelen samalla ylen ykköseltä todelliset tarinat, Knallin ja sateenvarjon, ja manaan sitä tomppelia, joka lopetti Lampaanviulun. Jos en odottaisi/imettäisi maistelisin ehkä viiniä siinä touhutessani.

Pojat soittavat, kuvaavat elokuvaa, kotiutuvat yökylästä/yökyläilijät lähtevät koteihinsa, tekevät boffereita tai tulevat kanssani kokkaamaan. Keskimmäinen tykkää kokata ja leipoa, ja meillä on hyvin rattoisaa yhdessä. Illansuussa ulkoilua sekalaisella sakilla, tai näin syksyllä marjojen tai sienten poimintaa. Voi olla, että mennään kaikki, tai pelkistetyimmässä versiossa vain minä ja kissa. Saunan jälkeen mies menee kolme kertaa vuodessa viihteelle; minä osaan mennä useamminkin milloin minkäkin harrastusmaailman kotkotuksen takia. Lauantai-ilta on hieno pojille ja miehelle, he katsovat usein herkkujen kanssa klassikkolänkkäreitä ja jääräävät tuntitolkulla niiden henkilöohjauksesta, ohjaajan esikuvista ja juonen kuljetuksesta. Mies on saanut siirrettyä koko poikalaumaan rakkautensa länkkäreihin.

Sunnuntaina kuunnellaan radiota, luetaan lehtiä, pojat tulevat viereen sänkyymme puhelemaan. Työmme tosin on sellainen, että teemme aika usein töitä jonkun tunnin sunnuntai-iltapäivinä tai -iltoina, ja jossain vaiheessa pitää havahtua tähän. Sunnuntai päättyy minun ja miehen yhteiseen hetkeen. 23.00 alkaa radiossa Yöhitaat. Kuuntelemme, puhelemme, olemme lähekkäin, rakastelemme, ja olemme valmiit uuteen viikkoon.

Piika-äiti

Iltaisin nautitaan miehen kanssa kahdenkeskisestä ajasta, jutellaan, suunnitellaan tulevia juttuja, haaveillaan ja katotaan telkkaa.

Päivisin touhutaan pihamaalla, käydään kaupoilla tms. paikassa, mihin viikolla ei ikinä kerkeä..

Viikonloput on ihan parasta aikaa :heart:

meillä viikonloppuisin RAKENNETAAN, RAKENNETAAN ja sitten vielä vähän RAKENNETAAN. aina ja ikuisesti eikä lopu koskaan...

eli siis isi rakentaa ja äiti yrittää viihdyttää kolmea tenavaa ja saada vielä kodinkin hoidettua siinä sivussa.

Meillä viikonloput käytetään puoliksi lepoon ja puoliksi seuraavan viikon valmisteluun. Täällä meidän kulmilla on kaikkea saatavilla vesipuistosta museoihin mutta aika harvoin siellä tulee käytyä. Tosin pitäisi käydä kun aina sitä piristyy kun vähän ryhdistäytyy ja suunnitelmallisesti hakeutuu ihmisten ilmoille. Toisaalta tuo jalkapallo ja muu nuorisoharraste pitää meitä aika hyvin liikkeellä pelien ja turnausten merkeissä joten aika usein viikonloppuna vaan levätään ja kootaan seuraavan viikon pakettia kokoon....

Yhteistyössä