Mitä te tekisitte?Mä en enään tiedä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Fanta:Niin tutun kuuloista!!!

Joku roti tähän täytyy nyt saada kyllä.

Meillä oli myös joskus sitä, että kun olin lähdössä, oli pakko lähteä jonnekin ja pojat jäivät keskenään, alkoivat nahista siinä kun minun oli pakko kiskoa takkia päälle. Sanoin siitä, että mulle jää tosi kurja mieli lähteä töihin ja huolestuttaa jättää heitä, jos jäävät tappelemaan. Olivat siinä vaiheessa jo aika isoja, sanoin, että hyvä on, minä hommaan lapsen likan vaikka siksi tunniksi, jos ette osaa olla ihmisiksi. Sitä eivät halunneet. Isälleen eivät koskaan ole näitä tehneet, äidin kullanmurut.
=)

Tuomitsematta valintaasi: omasta mielestä noin pienten ei vielä kuulu viettää iltapäivää kahdestaan. Eli olen sitä mieltä, että vanhemmat päättää lapsen arjen suurista valinnoista, koska lapsi ei vielä siihen kyene. Sanoisin, että iltapäiväkerhoon, perhepäivähoitajalle tai joku kotiin.

Itse tunnet lapsesi parhaiten.

Minä olen kyllä uhkaillut iltapäiväkerholla, lapsenvahdilla ja myös sillä että jään pois töistä sen takia että voin hoitaa isoja lapsia ja sitten raha riittää vaan ruokaan, ei mihinkään muuhun. Semmoisella ei tietenkään pidä uhkailla, mitä ei voisi toteuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Magnificent:
Tuomitsematta valintaasi: omasta mielestä noin pienten ei vielä kuulu viettää iltapäivää kahdestaan. Eli olen sitä mieltä, että vanhemmat päättää lapsen arjen suurista valinnoista, koska lapsi ei vielä siihen kyene. Sanoisin, että iltapäiväkerhoon, perhepäivähoitajalle tai joku kotiin.

Itse tunnet lapsesi parhaiten.

Kiva ettet tuomitse valintaani:)

mielestäni kyllä 8 ja 9 vuotiaiden on onnistuttava olemaan muutama tunti ilman äitiäkin jo.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Minä olen kyllä uhkaillut iltapäiväkerholla, lapsenvahdilla ja myös sillä että jään pois töistä sen takia että voin hoitaa isoja lapsia ja sitten raha riittää vaan ruokaan, ei mihinkään muuhun. Semmoisella ei tietenkään pidä uhkailla, mitä ei voisi toteuttaa.

Juuh...kun tuliin kotiin,puhuttiin poikien kanssa ,saa nähdä miten tää viikko nyt sitten menee.. :whistle: sanoin että karkkipäivä jää vkl pois jos saavat raivareita täällä toisilleen ja varsinkin jos soittelevat raivoamisiaan mulle töihin.

Tuntuivat ymmärtävän,mutta se voi olla lyhytkestoista...

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä äitii:
Laittaisin nuoremman iltikseen tai palkkaisin jonkun poikien yksinoloajaksi. Ei ole kiva nahistella kolmekin tuntia.

Ihan tosissaanko palkkaisit jonkun lastenvahdiksi toka ja kolmasluokkalaisille 2-3 tunniksi?

En minäkään tuomitse ajattelutapaasi,ihmettelen kyllä:)

*pakko oli kaivaa tää eilinen ketju vielä esiin*

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onko iltapäiväkerho nuorimmalle poissuljettu vaihtoehto?

Ei halua mennä..että pakottaa pitäisi jos sinne.Toisaalta sitten väärin että isompi saa mennä kotiin?

Saako teillä tosiaan tuon ikäiset sanoa, mitä haluavat ja mitä eivät, ja vanhemmat hyppää sen mukaan?

Ei selvästi ole tuo kasvatuspuoli nyt oikein hanskassa. Siis todellakin tuon ikäiset tekee just niin kuin äiti käskee ja jos ei iltapäiväkerho onnistu - muka, niin hoitaja kotiin. Ja todellakin, tuon ikäisillä on hoitajia kotona iltapäivisin. Missä pussissa oikein elät?

Yhteistyössä