Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? (liittyy seksisuhteeseen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinkkuäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinkkuäiti

Vieras
Olen tavannut yhtä miestä pelkän seksin merkeissä ja on ollut molemmille alusta asti selvää, että siitä ei mitään muuta ikinä tule.

No mies sanoi eilen, että saattaa palata yhteen sen naisen kanssa jonka kanssa oli vuosia ja suhde loppui viime vuoden puolella.

No ei tuo mua haittaa, mutta mietin vain, että olisiko parempi lopettaa tapailu tuon miehen kanssa nyt heti. Mies haluaa vielä tavata ja sanoi, että nyt on tilanne se naisen kanssa, että ovat riidoissa.

Itse pitäisin kyllä parempana, että tapailu loppuu ettei sitten tule mitään välikohtauksia jos nainen saa tietää musta. Mutta toisaalta harmittaa hyvän seksin loppuminen... Helpommalla kyllä pääsisi kun lopettaisi jutun ja etsisi seksin muualta. Mutta mutta...

Mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa?

aattele ny asiaa ittes kannalta. onko sulle ok, että se haluaa palata exänkanssa eikä vaan sekstailla sunkanssa. toisaalta ois reilua sen entisen ja tulevan kannalta ettei äijä paneskele ympäriinsä.

mä lopettaisin kyllä,ja heti.

Niin siis totta kai se loppuu jos mies aloittaa seurustelun uudestaan sen naisen kanssa, mutta mietin, että lopetanko hyt heti kun eivät vielä ole yhdessä vai vasta sitten kun mies kertoo heidän palanneen yhteen. Mietin kyllä sitäkin, että tuo mies ei välttämättä heti kerro jos ovat palanneet yhteen... Ei ole mikään ihannekumppani tuo mies mitä tulee uskollisuuteen ja ihmettelen kyllä jos nainen haluaa yhteen palata.

Kuulostaa siltä, että olet joutunut kolmanneksi pyöräksi draamaan tilanteeseen, joka saattaa pahentua tyttöystävän saatua tietää. Ehdotankin, että harkitset uuden seksisuhteen muodostamista kanssani. Lupaan sen olevan parempaa kuin edellinen tarjosi :)

[QUOTE="Make";23523494]Kuulostaa siltä, että olet joutunut kolmanneksi pyöräksi draamaan tilanteeseen, joka saattaa pahentua tyttöystävän saatua tietää. Ehdotankin, että harkitset uuden seksisuhteen muodostamista kanssani. Lupaan sen olevan parempaa kuin edellinen tarjosi :)[/QUOTE]

Kelpaisiko sinulle useampikin nainen? :)

Ehkä hiukkasen halpa olo olisi siinä vaiheessa, kun toinen on jo suhteessa. Ja miksi siitä on pakko oikein puhumalla puhua, jos teillä on vaan seksisuhde. Ehkä mies tuolla selittelyllä yrittää puhdistaa omatuntoaa. Jotenkin omituista.

Riippuus siitä mitä itse mieheltä tahdot. Jos tahdot vain seksiä - turvaseksiä eikö vain - , eikä muut naiset häiritse sinua, niin mitä sitä miettimään. Eihän tuo periaatteessa edes sinulle kuulu, jos välillänne ei ole mitään muuta.

Vaikka ehkkä olen huono sanomaan tuohon mitään, koska en itse ymmärrä miksi ihmisillä on näitä "vain seksisuhteita". Energiaahan tuohon kuluu ja sen energian voisi käyttää johonkin paljon parempaan, kuten opiskeluun, rakkauden löytämiseen tai kodin siivoamiseen;-)

Yhteistyössä