mitä te tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justme2

Jäsen
10.11.2007
696
0
16
Mulla oli kaveri jonka kanssa mies petti mua. No, mä annoin anteeksi ja ollaan koitettu jatkaa elämää ilman että muistellaan koko tapausta. Mutta nyt se mun EX-kaveri on eronnut siitä äijästään ja on huhun mukaan yrittämässä mun miestäni. Soitti mullekkin ihan pokkana yks ilta ku olin reisussa että onko sun äijäs paljonki kännissä ku oli nähny sen ajelevan taksilla :o mä siihen tietysti et ei oo juonu ku neljä et ei vaan viitti ajella autolla enää mut ei oo kännissä. Arvatkaa vaan että tekiskö mieli katkasta siltä kaula!!!!!

Mitä te mun tilanteessa tekisitte. Tapahtumasta ei oo niin pitkää aikaa että olis mitään luotamusta miestä kohtaa tullu vielä. :ashamed:

Sori jos on sekavaa mut on hiukan kiirus et ehdin ennenku muksu heräilee

mä oon niin mustis, ett varmaa vetäisin turpiin sit!! siis muijaa.. käske sun ukkos kirjoittaa sille ämmälle viesti: et susta liikkuu vaik mitä huhuja, ja mä en ole ainakaan kinnostunut sinusta ja pysyt poissa meidän elämästä.. tai jotaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mä oon niin mustis, ett varmaa vetäisin turpiin sit!! siis muijaa.. käske sun ukkos kirjoittaa sille ämmälle viesti: et susta liikkuu vaik mitä huhuja, ja mä en ole ainakaan kinnostunut sinusta ja pysyt poissa meidän elämästä.. tai jotaa.

ihan samaa mieltä olen.
Itse olen myös kauhee mustis ja naikkonen saisi kyllä katua syntymäänsä jos ukkooni koskisi.

Ei kaikki asiat oo aina ihan niin musta-valkosia. Täälä myös mies petti,mutta ollaan juteltu asia puhki. En antanut anteeksi,mutta yhdessä jatketaan pienten lasten takia :( :flower:
Jos se aurinko paistais vielä risukasaankin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ainii:
pettikö se sua ihan pahimmalla tavalla vai pussailemalla?

ihan pahimmalla juu ja kuulemma kolme kertaa. ja nyt löyty sen ämmän paita meidän autosta et ilmeisesti se ei oo loppunu. en vaan voi mennä oven taakse ku olen raskaana enkä halua ottaa riskejä että vauval sattuis jotain...

mä en tajua miten ihmiset antaa pettämisen anteeksi, kun minusta pettäminen tarkoittaa aina sitä, että silloin ei välitä omasta kumppanista laisinkaan. humala tms on vain huono tekosyy.

ja 3 kertaa on kyllä aika paljon ja jos vieläkin löytyy paitoja autosta. ei kyllä sun mies taida susta paljoa välittää.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
mä en tajua miten ihmiset antaa pettämisen anteeksi, kun minusta pettäminen tarkoittaa aina sitä, että silloin ei välitä omasta kumppanista laisinkaan. humala tms on vain huono tekosyy.

ja 3 kertaa on kyllä aika paljon ja jos vieläkin löytyy paitoja autosta. ei kyllä sun mies taida susta paljoa välittää.

En mä osaa jättää ihmist ketä oon niin kauan rakastanu vaikka mun tunteet oli yhdes vaihees täysin kadonnu ni jäin silti. ei se vaan oo niin helppoo ainakaa mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:

Peesi!