mitä teen?apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ropleema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ropleema

Vieras
juup, elikkä poika oksensi eilen illalla kaks kertaa, ajattelin et hyvä ettei enää, no nyt on sit muutaman kerran ruikunnu. ei täs muuten mitää, mut mies on yövuorossa ja mulla olis huomenna 2 työhaastattelua, mihin mun olis pakko mennä, mut mitä teen ku poika kipeenä nähtävästi ja mies nukkuu yövuorosta tultuaan, enkä viitsi päiväkotiin viedä ruikkusena?

toinen haastattelu on klo 9 ja toinen klo 12. meillä ei oo sukulaisia tässä lähellä et pääsis meille. anoppi asuu 30km päässä ja on kotona, lähtisittekö viemään sinne hoitoon?ne haastattelut on samalla paikkakunnalla missä anoppi asuu

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toinen haastattelu on klo 9 ja toinen klo 12. meillä ei oo sukulaisia tässä lähellä et pääsis meille. anoppi asuu 30km päässä ja on kotona, lähtisittekö viemään sinne hoitoon?ne haastattelut on samalla paikkakunnalla missä anoppi asuu

Veisin, mikäli muuta vaihtoehtoa ei olisi ja jos anoppi olisi halukas mahataudista huolimatta vahtimaan.

emmä usko et isukki jaksais valvoa ku on kummiski tän päivän ja yön hereillä, niin varmasti nukahtaa kotiin päästyään.just sanoinki miehelle et mun säkällä toinen muksuista tulee just maanantaiks kipeeks ku on haastattelu.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Veisin, mikäli muuta vaihtoehtoa ei olisi ja jos anoppi olisi halukas mahataudista huolimatta vahtimaan.

soittelen anopille tänään, jos se kattois hetken, toivottavasti ei kieltäydy, muuten ei oo vaihtoehtoja.

Yhteistyössä