Elikkäs miulle kävi näin:
Olin tuossa viikko takaperin lauantaina baarissa ja bongasin sieltä aivan ihanan miehen, tai iteasissa se bongas miut. Tanssittiin koko ilta yhessä ja näytti ettei se kovin ees yrittäny muita iskeä sieltä baarista vaan halus tanssia miun kanssa. Juteltiin niitä näitä, nimet vaihettiin ja muutenkin kaikkee perusjuttua. Miun mielestä tää mies oli jotain aivan liian hyvää ollakseen totta ( snoukkaa sm-tasolla, hyväkäytöksinen, komea) ja sen takia olin koko ajan hieman varauksellinen sitä kohtaan. No loppujen lopuks ilta päätty siihen että erottiin hieman riidoissa, ihan vaan omien mokailujeni takia, olin liian utelias. Mies ois siis kuitenki halunnu edelleen jatkaa iltaa miun kaa, tanssimista yms, mut ite lähin kävelee.
Sen baari-illan jälkeen minua jäi kuitenkin kauheasti kaivelee se homma ja päätin hommata sen miehen numeron ja laitoin sille viestiäkin. Se vastas että muistaa minut, ja että on kyseinen henkilö jota etsin. Sen jälkeen laitoin sille, että pakko oli hommata sen numero kun se jäi niin palavasti miun mieleen yms. Oli siis ilta kun tekstailtiin. Se oli sitten yrittäny soittaa miulle yöllä 2 kertaa, en vastannut ku oli puhelin äänettömällä.
Nyt ei ole miehestä kuulunut mitään kahteen päivään, enkä tiedä mitä tehdä. Olenko säälittävä roikkuja, jos nyt soitan tai laitan viestiä sille? Olen huonolla itsetunnolla varustettu ihminen, ja tää mies oli oikeesti TÄYDELLINEN tapaus minuun verrattuna.
Tää juttu varmasti vaikuttaa vähäpätöseltä teistä, mut ois kiva jos vastasitte

Tärkeää minulle.
Ai niin ja se vielä, että se mies sano että ei harrasta yhen illan juttuja, ja miusta tuntu ainaki että oli ihan tosissaan, tai sitte vaan esitti pirun hyvin "kunnollista".