mitä teen kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt ja onneton kahden pienen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt ja onneton kahden pienen äiti

Vieras
ukon ja lasten kanssa muutimme taas joka oli jo 3 vuoden aikana jo 12 ja ukon ehdotuksesta kaikka kun aina vaan joku vika löytyy asunnoissa että piti muuttaa, ja nyt on pieni talo jossa nyt pari viikkoa asuttu niin nyt ukko on ajamassa minua pois tästä lapsien kanssa ja muka hänen omistaa tämän vaikka on vuokra. ja hän ei edelliseen asunnoissakaan maksanut mitään kun minun yksin piti kaikki maksaa ruoat ja asumiskulut. ukko huutaa ja haukkuu minua ja sekä nuorinta lasta jopa lyönyt usein kun ukko vihaa häntä pientä poikaressukkaa, joka on kärsinyt melkein 2 v isänsä hyljintää.
kerran tein lastensuojeluun ilmoituksen niin siitä tuo alkoi minua syyttää ja hetken näytti menevän hyvin niin nyt sama alkoi kun tähän uuteen muutimme. nyt minun henkinen kiusaaminen ja tuon nuorimman lyömiset... mitä teen kun olen ihan rikki henkisesti. olen ukolle usein sanonutkin että lopeta tuo jo tai ero tulee että lähden lasten kanssa pois. kertokaan mitä teen olen väsynyt tähän kaikkeen (ukkoon ja jatkuviin muuttoihin), jos vielä pitää kerran muuttaa niin muutan vaan lasten kanssa. Ukko haukkuu minua mielisairaksi ja huoraksi lasten kuulen.

Sorry nyt, mutta mun mielestä sun täytyy ehdottomasti häipyä lasten kansssa. Jos et itsesi vuoksi, niin ainakin lasten takia. Heti.
Sen jälkeen voitte ukon kanssa alkaa katsoa jos on mitään mitä pelastaa parisuhteesta vielä.

Lähde hyvä ihminen pois. Jos olet aikaisemminkin maksanut kaiken, niin ei se ainakaan rahasta voi olla kiinni.
Älä enää ikinä anna lyödä lastasi, se ei ole millään muotoa hyväksyttävää IKINÄ!!!! Soita jonnekin turvakotiin tai etsi netistä paikkakuntasi mahdolliset väylät mistä voi saada apua!
Voimia!

SAIRASTA!! Muuta nyt vähän äkkiä lasten kanssa pois sieltä! Kohta se ukko hakkaa sen lapsen niin pahasti, että lapsi ei toivu siitä ikinä. Vielä kerkeet muuttaa pois tuosta maanpäällisestä helvetistä ja pienimmäinen ei kasvaessaan pysyisi muistamaan tuota elämää isin kanssa. Vuoden kuluttua rupeaa jo muistamaan tapahtumia, jotka seuraa muistissa koko loppuelämän!
Herää ja rupee toimimaan.

Jumalauta nainen, älä anna sen sian lyödä enää lastasi!!!

Jos sinä et puolusta lasta, kuka sitten?? Kuinka voit sallia tuollaisen??

Nyt äkkiä sossuun soitto, päivystäjälle ja kerro, että mies lyö. Tai turvakotiin. Järki käteen ja HETI.