V
väsynyt ja onneton kahden pienen äiti
Vieras
ukon ja lasten kanssa muutimme taas joka oli jo 3 vuoden aikana jo 12 ja ukon ehdotuksesta kaikka kun aina vaan joku vika löytyy asunnoissa että piti muuttaa, ja nyt on pieni talo jossa nyt pari viikkoa asuttu niin nyt ukko on ajamassa minua pois tästä lapsien kanssa ja muka hänen omistaa tämän vaikka on vuokra. ja hän ei edelliseen asunnoissakaan maksanut mitään kun minun yksin piti kaikki maksaa ruoat ja asumiskulut. ukko huutaa ja haukkuu minua ja sekä nuorinta lasta jopa lyönyt usein kun ukko vihaa häntä pientä poikaressukkaa, joka on kärsinyt melkein 2 v isänsä hyljintää.
kerran tein lastensuojeluun ilmoituksen niin siitä tuo alkoi minua syyttää ja hetken näytti menevän hyvin niin nyt sama alkoi kun tähän uuteen muutimme. nyt minun henkinen kiusaaminen ja tuon nuorimman lyömiset... mitä teen kun olen ihan rikki henkisesti. olen ukolle usein sanonutkin että lopeta tuo jo tai ero tulee että lähden lasten kanssa pois. kertokaan mitä teen olen väsynyt tähän kaikkeen (ukkoon ja jatkuviin muuttoihin), jos vielä pitää kerran muuttaa niin muutan vaan lasten kanssa. Ukko haukkuu minua mielisairaksi ja huoraksi lasten kuulen.
kerran tein lastensuojeluun ilmoituksen niin siitä tuo alkoi minua syyttää ja hetken näytti menevän hyvin niin nyt sama alkoi kun tähän uuteen muutimme. nyt minun henkinen kiusaaminen ja tuon nuorimman lyömiset... mitä teen kun olen ihan rikki henkisesti. olen ukolle usein sanonutkin että lopeta tuo jo tai ero tulee että lähden lasten kanssa pois. kertokaan mitä teen olen väsynyt tähän kaikkeen (ukkoon ja jatkuviin muuttoihin), jos vielä pitää kerran muuttaa niin muutan vaan lasten kanssa. Ukko haukkuu minua mielisairaksi ja huoraksi lasten kuulen.