Mitä teen???????? Mies ei suostu nukkumaan yövaatteet päällä :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hurja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25832345]Minä nukun myös yleensä alasti. Minulla tulee liian kuuma jos pistän jotain päälle. Jos taas pistän vaikka pyjamat päälle ja otan peiton pois, tulee liian kylmä, koska onhan se peitto aika paljon lämpimämpi. Itse kyllä nukkuisin mieluummin alastoman kuin hikisen ihmisen vieressä. Lisäksi pyörin yöllä niin paljon, että heräisin tuon tuostakin oikomaan pyjamia suoriksi. Ja se on tuskin kumppanistakaan mukavaa jos toinen pyörimisen lisäksi pomppii sängystä ylös koko yön.

Jos mieheni saisi siis päähänsä, että ei haluakaan nukkua enää alastoman ihmisen vieressä, voisi hän alkaa nukkumaan toisessa sängyssä niin halutessaan, sillä minä aion yhä nukkua alasti, sillä en aio uhrata yöuniani sen vuoksi, että jotakuta häiritsee vaatetukseni (tai sen puute). Ja jos mies ostaisi minulle pyjamat lahjaksi, kiittäisin kauniisti, repisin saumat auki ja ompelisin niistä jotain muuta. :)[/QUOTE]

ostaisin tiukan pyjaman ahhhhhhhhhh ei tarvis oikoo :p eikä mun mies oo niin herkkis.

[QUOTE="vieras";25832359]Me ei ainakaan olla vielä kuoltu mun alastomuuteen, vaikka ei vaihdeta lakanoita joka päivä - ja olen nukkunut alasti vuosikausia. Itse asiassa meille ei tule juuri koskaan flunssaa tai muuta sairautta. :)[/QUOTE]

hyi ällö ajatuski nukkuu siel hanurien ja pyllyn töhkien seassa! en pystyis :D

[QUOTE="vieras";25832384]jos tykkäät miehestäs ja rakastat voit antaa sen nukkua alasti tai sitten yöllä vaivihkaa ujutat alushousut jalkaan! Tai annat peiton ja kohentelet sen niin että näyttää kapalolta.[/QUOTE]

jos mies rakastaa mua niin suostuu pyjamaan?? :D näin sun logiikallas!

[QUOTE="a p";25832661]hyi ällö ajatuski nukkuu siel hanurien ja pyllyn töhkien seassa! en pystyis :D[/QUOTE]

Onko tässä ongelman ydin, sä et osaa pitää takapuoltas puhtaana? Ehkä sä olet niin siveä, että et kehtaa pestä persettäs? :D

Tää on taas niin tajunnan räjäyttävä ketju! :O

Joka toisen ap:n viestin jälkeen olen satavarma, että Sinisulkahan se siellä puskista huutelee, joka toisen jälkeen taas mietin, että tämä on paras ja sitkein provo vähään aikaan. Piru, kun on pakko mennä nukkumaan, mut pitäkäähän ketjua hengissä, niin pääsee perimmäisten kysymysten äärelle taas huomenna!

[QUOTE="vieras";25833796]Onko tässä ongelman ydin, sä et osaa pitää takapuoltas puhtaana? Ehkä sä olet niin siveä, että et kehtaa pestä persettäs? :D[/QUOTE]

mikä oli sun kysymyksien ydin?? en ymmärtänyt alkuunkaan... Osaan pitää takapuoleni puhtaana , pesen myös pyllyni suihkussa käydessäni.

derp.jpg

Yhteistyössä