M
mollattu
Vieras
Työkaverini juoruilee asioitani eteenpäin pomolle. Lähettelee s-postia ja raportoi tekemisistäni -etenkin virheistä. Pomo on toisessa yksikössä ja kaupungissa. Mä en ikinä sortuis vastaavaan. Ei kuulu tapoihin. Kyllä raportoitavaa riittäisi hänestä tai monesta muusta yllin kyllin!
Miten laitan tän yhden kiusankappaleen ja suoranaisen vasikan aisoihin! Pomo on sellanen lässynlässy, ettei sille voi asiasta puhua. Ja tämä musta laulava työkaveri on ihan mahdoton. Se on nyt saanu jotkut kiksit nuolla pomoa.
En kestä enää päivääkään...Nyt olen yrittänyt olla tälle mun työkaverille mielin kielin ja hymyillä vaan, vaikka koko ämmä ärsyttää ihan kybällä!Oon sitten vaan kiroillut yksin huoneessani.
Räkäsenkö vaan viikottain sen kahvimaitoon? Auttaako se?
Miten laitan tän yhden kiusankappaleen ja suoranaisen vasikan aisoihin! Pomo on sellanen lässynlässy, ettei sille voi asiasta puhua. Ja tämä musta laulava työkaveri on ihan mahdoton. Se on nyt saanu jotkut kiksit nuolla pomoa.
En kestä enää päivääkään...Nyt olen yrittänyt olla tälle mun työkaverille mielin kielin ja hymyillä vaan, vaikka koko ämmä ärsyttää ihan kybällä!Oon sitten vaan kiroillut yksin huoneessani.
Räkäsenkö vaan viikottain sen kahvimaitoon? Auttaako se?