MItä teen,rakkautta paljon mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies rahaton

Vieras
mies rahaton :( ollaan oltu reilu vuosi suhteessa,hän etä isä ja mulla omat lapset.Suuria tunteita on molemmin puolin ja hän tosi ihana mun lastenkin kanssa,paljon vietetään aikaa yhdessä ja öitä koska nyt hän pystyy kun on taas työtön...

Koko meidän suhteen ajan ollut suht rahaton :( pätkiä saa aina jostain työpaikasta ja sitten taas pois,kun joutuu ottamaan vastaan näitä vuokrafirma juttuja.Ikinä ei kerkiä saada talouttaan kuntoon.Minä ostan meille melkein aina ruuat,hän ei tuo juuri koskaan ruokaa tullessaan.

Nyt pitemmän päälle alkaa ressaamaan että tällästäkö hänellä on vuosienkin päästä.Turhauttaa ja turruttaa tunteitani häntä kohtaan,emme ole edes ulkona koskaan käyneet syömässä koska minun pitäis maksaa.Itselläni juur sen verran rahaa että pärjäämme.

Olen kuitenkin halukas edes joskus matkustelemaan,ennen kävin parin vuoden välein etelässä kun kovasti säästin,tai edes laivalla,nyt ei onnaa mikään vaikka hän kuin kovasti yrittää.Nytkin joka paikkaan työhakemuksia eli ei ole patalaiska,harrastaa urheilua vaan riittääkö rakkaus kestämään tälläsen...?!

Niin on tehtykin,pieniä reissuja tehnyt lasten kanssa.Vaan olen miettinyt että joskus yhteenkin muutto ajankohtainen,vaan enhän mitenkään voi,mulle tärkeetä tulla edes jotenkin omillaan toimeen,hän tottunut asioimaan toimeentulotukiasiakkaana muutaman kerran meidän yhdesolon aikana.

kattele persaukisia ukkoja. Itse tienaan ihan hyvin ja odotan samaa mieheltä. En huoli elättejä. Kylmää touhua mutta nii se vaan menee. Rakkaus on yli arvostettua.

Meillä vähän sama... kyllä se tunnelmaa kiristää huonoina hetkinä kun Kaikki Maailman Pahat Asiat tulee mieleen ja suhteen huonot puolet. Sitten ripitän miestä oman ahdistuksen vuoksi koko illan ja seuraavana päivänä kun on huono olo hälvennyt, hävettää. Rahaa se vaan on. Se pitää allokoida niin, että ei aiheuta stressiä. Mä oon sanonut ettei saa ostaa mitään lahjoja tai matkoja, koska mulle paras lahja on, että arki on hyvää. Jos ostaa lahjan ja rahat sitten niukkuuntuu, niin arkeen se heijastuu :/

Ymmärrän, että rasittaa suhdetta tuollainen, mutta jos hän oikeasti etsii töitä ja tilanne on vain väliaikainen, niin ei kai hyvää suhdetta kannata hukkaan heittää sellaisen takia?

Yritä keskittyä siihen, että se on väliaikaista.
Itseäni rehellisesti sanottuna häiritsisi paljon tuollainen, nuorempana sillä ei ollut väliä. Haluan, että mieheni on hyvin toimeentuleva, työelämässään menestynyt ja kunnianhimoinen. Ne vain ovat tärkeitä seikkoja minulle, en ole mitenkään poikkeuksellisen itsekäs tai kylmä ihminen, eri ihmiset vain arvostavat erilaisia seikkoja.

Eikö se rakkaus nimenomaan kanna tollasten yli? Matkustelette sitten kun kaikki lapset omillaan ja palkkanne jäävät vain omaan käyttöönne.

Tyydy sinä vähävaraseen ukkoos. Vikise sit ei oo rahaa ostaa lahjaa miehelle/naiselle. Oliko se jollain hikisellä 15e? Noloo kun ukko on köyhä.
Kyllä rakastettavia miehiä löytyy varakkaampinakin.
Ap mieti mieti sinä joudut elättämään sen ukon jos meinaat vakavissas sen kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Ja hopön höpön;29273458:
Tyydy sinä vähävaraseen ukkoos. Vikise sit ei oo rahaa ostaa lahjaa miehelle/naiselle. Oliko se jollain hikisellä 15e? Noloo kun ukko on köyhä.
Kyllä rakastettavia miehiä löytyy varakkaampinakin.
Ap mieti mieti sinä joudut elättämään sen ukon jos meinaat vakavissas sen kans.

10 euroa ja se ehdotus lahjabudjetista tuli minulta. Ei se minusta ole noloa ja olen onnellinen mieheni kanssa. Laskut saadaan maksettua, vaatteet on päällä, koti löytyy ja ruokaa pöydässä.

• Tykkää
Reactions: Vätti Räsynyt

Yhteistyössä