M
mies rahaton
Vieras
mies rahaton
ollaan oltu reilu vuosi suhteessa,hän etä isä ja mulla omat lapset.Suuria tunteita on molemmin puolin ja hän tosi ihana mun lastenkin kanssa,paljon vietetään aikaa yhdessä ja öitä koska nyt hän pystyy kun on taas työtön...
Koko meidän suhteen ajan ollut suht rahaton
pätkiä saa aina jostain työpaikasta ja sitten taas pois,kun joutuu ottamaan vastaan näitä vuokrafirma juttuja.Ikinä ei kerkiä saada talouttaan kuntoon.Minä ostan meille melkein aina ruuat,hän ei tuo juuri koskaan ruokaa tullessaan.
Nyt pitemmän päälle alkaa ressaamaan että tällästäkö hänellä on vuosienkin päästä.Turhauttaa ja turruttaa tunteitani häntä kohtaan,emme ole edes ulkona koskaan käyneet syömässä koska minun pitäis maksaa.Itselläni juur sen verran rahaa että pärjäämme.
Olen kuitenkin halukas edes joskus matkustelemaan,ennen kävin parin vuoden välein etelässä kun kovasti säästin,tai edes laivalla,nyt ei onnaa mikään vaikka hän kuin kovasti yrittää.Nytkin joka paikkaan työhakemuksia eli ei ole patalaiska,harrastaa urheilua vaan riittääkö rakkaus kestämään tälläsen...?!
Koko meidän suhteen ajan ollut suht rahaton
Nyt pitemmän päälle alkaa ressaamaan että tällästäkö hänellä on vuosienkin päästä.Turhauttaa ja turruttaa tunteitani häntä kohtaan,emme ole edes ulkona koskaan käyneet syömässä koska minun pitäis maksaa.Itselläni juur sen verran rahaa että pärjäämme.
Olen kuitenkin halukas edes joskus matkustelemaan,ennen kävin parin vuoden välein etelässä kun kovasti säästin,tai edes laivalla,nyt ei onnaa mikään vaikka hän kuin kovasti yrittää.Nytkin joka paikkaan työhakemuksia eli ei ole patalaiska,harrastaa urheilua vaan riittääkö rakkaus kestämään tälläsen...?!