Mitä teen tässä tilanteessa!? mies runkkaa yöllä salaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua kaipaava suruinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua kaipaava suruinen

Vieras
Eli harrastamme usein seksiä, mutta mies ei halua laueta sisään ehkäisystä huolimatta. Hän ei halua myöskään, että hoitelen hänet suulla/käsin. Hän ei halua laueta ollenkaan. Yöllä herään välillä siihen, kun hän katselee minua hämärässä, on ottanut peiton päältäni pois, ja runkkaa. Yleensä teeskentelen nukkuvani, ja hän laukeaa sitten omaan käteensä. Viimeksi kuitenkin heräsin ja nousin pystyyn, ja mies suuttui tästä älyttömästi. Nyt hän ei enää halua harrastaa seksiä kanssani päivisinkään.

Mitä siis teen? Onko tämä nyt jokin sairas fetissi vai miten?

olin jo vastaamassa että normaalia, mutta kun luin loppuun saakka niin huh haijaa....

hänellä taitaa olla ongelmia orgamisnsa näyttämisessä sinulle. koita jutella nätisti ja kysyä missä ongelma piilee.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No ei toi sairaalta kuulosta, mutta juu eräänlainen fetissi se saattaa olla.

Tosin en nyt sitä ymmärrä että miksi mies suuttuu siitä, jos heräät?

En ymmärrä minäkään, suuttui vain ja rupesi keskellä yötä raivoamaan. EI väkivaltaiseksi ruvennut, mutta räkyttämään mulle ja kiroilemaan tyyliin: voi helvetin helvetti, voi perkeleen saatanan vittu, jne.

Eikä ole usein kiroilevaa sorttia. Kun yritin kysyä ja pyytää anteeksi, ei halunnut kuunnella vaan haistatteli vittua. Ja yhdessä ollaan oltu reilu vuosi.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
olin jo vastaamassa että normaalia, mutta kun luin loppuun saakka niin huh haijaa....

hänellä taitaa olla ongelmia orgamisnsa näyttämisessä sinulle. koita jutella nätisti ja kysyä missä ongelma piilee.

Tätä olen ajatellutkin, mutta mies kun ei itse halua puhua aiheesta, vaan "kiemurtelee" ulos tilanteesta veistämällä vitsejä yms. Jos jatkan jankutustani aiheesta, hän hermostuu.

No otat asian puheeksi. Kysyt, miksi hän haluaa vetää käteensä öisin, mutta ei halua laueta kanssasi. Kysyt, että onko kyseessä jokin fyysinen vaiva, vai joku fantasia.
Sanot, että haluat jatkossakin seksiä, ja se, että satuit heräämään yöllä hänen runkatessaan, ei ole sinun syysi, eikä miehesi voi sen takia kieltäytyä kaikesta seksistä kanssasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No otat asian puheeksi. Kysyt, miksi hän haluaa vetää käteensä öisin, mutta ei halua laueta kanssasi. Kysyt, että onko kyseessä jokin fyysinen vaiva, vai joku fantasia.
Sanot, että haluat jatkossakin seksiä, ja se, että satuit heräämään yöllä hänen runkatessaan, ei ole sinun syysi, eikä miehesi voi sen takia kieltäytyä kaikesta seksistä kanssasi.

Asiasta on puhuttu, tai minä olen puhunut. Mutta ukko ei suostu selittämään mitään. Luulen, että nykyään runkkaa yksin lukkojen takana suihkussa tai vessassa.. Ja niin muuten minäkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Asiasta on puhuttu, tai minä olen puhunut. Mutta ukko ei suostu selittämään mitään. Luulen, että nykyään runkkaa yksin lukkojen takana suihkussa tai vessassa.. Ja niin muuten minäkin :(

No puhut lisää. Sanot, että asia selvitetään nyt, vai haluatko jatkaa tuollaista "seksielämää"?

Sanot, että hän voi kyllä kertoa sinulle, haluat vain tietää onko kyseessä fantasia vai joku fyysinen sairaus.

No puhut lisää. Sanot, että asia selvitetään nyt, vai haluatko jatkaa tuollaista "seksielämää"?

Sanot, että hän voi kyllä kertoa sinulle, haluat vain tietää onko kyseessä fantasia vai joku fyysinen sairaus.

Tätä fantasia-asiaakin olen tiedustellut, kuten myös sairautta. Mutta ukko ei vastaa kysymykseen, vaan vitsailee jostain ihan eri asiasta.

No jos olette vuoden yhdessä olleet eikä teillä ilmeisesti ole lasta tai mitään, niin kannattaako oikeasti sellaisessa suhteessa olla, jossa jo noinkin pahoja seksuaalisia ongelmia on, eikä niistä kyetä edes puhumaan yhdessä..?

Se, että kestät ne nyt tässä muutaman vuoden ajan, voikin tulla painajaismaiseksi vuosikymmenten kuluttua. Kun lapsia on suhteessa eroaminen on järjettömän vaikeampaa.. Joten mieti oikeasti ja nosta kissa pöydälle ja kerro omat asiasi. Jos mies ei pysty puhumaan, niin seuraa pystyykö mistään muustakaan vai heittääkö vain just jotain läppää, ettei tarvi vaan mistään vakavasta puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No ei toi sairaalta kuulosta, mutta juu eräänlainen fetissi se saattaa olla.

Tosin en nyt sitä ymmärrä että miksi mies suuttuu siitä, jos heräät?

En ymmärrä minäkään, suuttui vain ja rupesi keskellä yötä raivoamaan. EI väkivaltaiseksi ruvennut, mutta räkyttämään mulle ja kiroilemaan tyyliin: voi helvetin helvetti, voi perkeleen saatanan vittu, jne.

Eikä ole usein kiroilevaa sorttia. Kun yritin kysyä ja pyytää anteeksi, ei halunnut kuunnella vaan haistatteli vittua. Ja yhdessä ollaan oltu reilu vuosi.
Ei tervettä. Mä jättäisin sen kyllä..

Tätä fantasia-asiaakin olen tiedustellut, kuten myös sairautta. Mutta ukko ei vastaa kysymykseen, vaan vitsailee jostain ihan eri asiasta.

No ei sulla oo muuta vaihtoehtoa kuin vaatia vastausta sun kysymykseen. Sanot, ettet voi jatkaa näin. Joko hän kertoo mistä on kyse, tai sitten lopetat suhteenne.
Tai sitten annat asian olla ja jatkaa suhdetta seksittä.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No jos olette vuoden yhdessä olleet eikä teillä ilmeisesti ole lasta tai mitään, niin kannattaako oikeasti sellaisessa suhteessa olla, jossa jo noinkin pahoja seksuaalisia ongelmia on, eikä niistä kyetä edes puhumaan yhdessä..?

Se, että kestät ne nyt tässä muutaman vuoden ajan, voikin tulla painajaismaiseksi vuosikymmenten kuluttua. Kun lapsia on suhteessa eroaminen on järjettömän vaikeampaa.. Joten mieti oikeasti ja nosta kissa pöydälle ja kerro omat asiasi. Jos mies ei pysty puhumaan, niin seuraa pystyykö mistään muustakaan vai heittääkö vain just jotain läppää, ettei tarvi vaan mistään vakavasta puhua.

Tähän peesi, ihan turhaa nuon lyhyellä pohjalla ruveta vatvomaan kovin paljon, varsinkin jos toisen reagointi on tuota luokkaa. Entäs jos teille joskus tulisi vaikka vaikeasti sairas lapsi, mies silloin varmaan lukittis oven ulkopuolelle ittensä ja siinähän olisit. Juokse ja lujaa vielä kun voit.

Jos miehesi haluaa nähdä laukeamisensa. Se voi olla joillekin miehille tärkeää... kokeile joskus vaikka niin, kun yhdessä sekstailette, että runkkailet itse hänelle orkun. Onnistuisiko se, mitä luulet?

Ja juu, muutoin olen edellisten kirjoittajien kanssa samoilla linjoilla, että noin lyhyen yhdessäolon jälkeen suhdetta ei kannata jatkaa, jos jo nyt on tuollaisia ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jos miehesi haluaa nähdä laukeamisensa. Se voi olla joillekin miehille tärkeää... kokeile joskus vaikka niin, kun yhdessä sekstailette, että runkkailet itse hänelle orkun. Onnistuisiko se, mitä luulet?

Ja juu, muutoin olen edellisten kirjoittajien kanssa samoilla linjoilla, että noin lyhyen yhdessäolon jälkeen suhdetta ei kannata jatkaa, jos jo nyt on tuollaisia ongelmia.

Kuten ensimmäisestä viestistäni käy ilmi, mies ei halua runkata mun läsnäollessa, eikä anna myöskään minun vetää häneltä käteen eikä ottaa suihin laukeamismielessä.

mä ainakin pelästyisin ihan helvetisti jos itse nukun ja oon puol-tajuttomassa tilassa enkä tajuu mistään mitään ja toinen ottaisi minulta peiton pois tai vaatteita pois tai ylipäätänsä tekisi mitään seksuaalista kun en ilmiselvästikään ole tiedostavassa tilassa. ehdottomasti siinä minun kohdallani ylitetään joku raja ja muutenkin pelkäisin mitä seuraavaksi että se mikä alkaisi katseluna menisi kosketteluun ja sitten joku yö herään siihen että mies yrittää työntyä sisälle. ehdottomasti ei ok!!

äläkä ala pyytelemään anteeksi kun et ole tehnyt mitään väärin, mies vain alkaa luulemaan että hänellä on oikeus alkaa huutamaan ja kiroilemaan sinulle jos nouset ylös (mihin sinulla on täysi oikeus).

No jos seksielämä on vuoden seurustelun jälkeen jo noin ongelmallista, niin ei tuo hyvää tiedä jatkoa ajatellen. Kun kerran mies ei asiasta suostu puhumaan eikä apua suostu hakemaan. En mä tuollaiseen suhteeseen kyllä jäis.

Yhteistyössä