V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos syö liian vähän, elimistö menee säästöliekille, eikä paino putoa.
Onko tuossa yllä lueteltu lista sun mielestä liian vähän?
Meinasin sanoa ihan samaa, että syöt liian vähän. Jos söisit kunnolla, tukevan mutta terveellisen aterian kahdesti päivässä + terveelliset ja ravitsesvat aamu-ilta ja välipalan, mutta lisäät tehokasta hiki- liikuntaa, se auttaa.
Lounas: kahvia ja suklaapirtelö
Lisäksi useampi kuppi kahvia päivässä..
Mä vähentäisin sitä kahvia ja söisin kunnon lounaan.
Kahvissa on hurjasti rasvaa. Ja sulkaapirtelö ei korvaa ateriaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos syö liian vähän, elimistö menee säästöliekille, eikä paino putoa.
Meinasin sanoa ihan samaa, että syöt liian vähän. Jos söisit kunnolla, tukevan mutta terveellisen aterian kahdesti päivässä + terveelliset ja ravitsesvat aamu-ilta ja välipalan, mutta lisäät tehokasta hiki- liikuntaa, se auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sun pituus ja lähtöpaino on?
Mitä painat nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Laskin tuolla kalorilaskurilla nuo eiliset syömiset ja sain sillä vain reilun 1000 kcal ja silti nousee! N. 500g eilisestä aamupainosta
Mä väitän edelleen, että ap syö liian vähän. Ja huom, litra lihasta painaa enemmän, kuin litra läskiä. Kun kiinteytyy, paino nousee!Alkuperäinen kirjoittaja yksinkertasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos syö liian vähän, elimistö menee säästöliekille, eikä paino putoa.
Musta kahvi tai kahvi rasvattomalla maidolla EI LIHOTA ja se pitää nälkää poissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä väitän edelleen, että ap syö liian vähän. Ja huom, litra lihasta painaa enemmän, kuin litra läskiä. Kun kiinteytyy, paino nousee!Alkuperäinen kirjoittaja yksinkertasta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos syö liian vähän, elimistö menee säästöliekille, eikä paino putoa.
Musta kahvi tai kahvi rasvattomalla maidolla EI LIHOTA ja se pitää nälkää poissa.
Vähennä kahvia ja nutrilettejä, syö enemmän kasviksia ja vihanneksia.
Vaihda pirtelö kunnolliseen ruokaan. Monipuolista liikuntaasi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisiko tässä 3 viikon aikana (jona paino noussut ja olen aloittanut nuo sauvakävelyt) olisi jo muodostunut niin paljon lihasta lisäkin tilalle, että siitä johtuisi tuo painonnousu?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisiko tässä 3 viikon aikana (jona paino noussut ja olen aloittanut nuo sauvakävelyt) olisi jo muodostunut niin paljon lihasta lisäkin tilalle, että siitä johtuisi tuo painonnousu?
Osittain ainakin! Ja joka päivä ei kannata käydä vaakassa. Sekin vaikuttaa, ootko käyny esim. pissalla ennen vaakaan menoa. Painohan siitäkin putoaa, jos rakko on just tyhjätty...
Jotain jumppaa ehkä? Sauvakävely on kyllä hyvä ja se on sulla nyt siis uusi juttu?
Alkuperäinen kirjoittaja typa:Musta tuo sinun iltapala on aika suuri 4 leipää, pirtelö ym. Söisit kunnon ruokaa päivällä, niin iltapalaksi riitäisi esim. 2 leipää ja hedelmä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisiko tässä 3 viikon aikana (jona paino noussut ja olen aloittanut nuo sauvakävelyt) olisi jo muodostunut niin paljon lihasta lisäkin tilalle, että siitä johtuisi tuo painonnousu?
Osittain ainakin! Ja joka päivä ei kannata käydä vaakassa. Sekin vaikuttaa, ootko käyny esim. pissalla ennen vaakaan menoa. Painohan siitäkin putoaa, jos rakko on just tyhjätty...
Jotain jumppaa ehkä? Sauvakävely on kyllä hyvä ja se on sulla nyt siis uusi juttu?
Jumpat ei oikein sovi, kun ne on aina tiettynä päivänä tiettyyn aikaan.
Sauvakävely on kyllä uusi juttu ja olen ihan innotunut siitä. Sykemittarin kera se on vielä hauskaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voisiko tässä 3 viikon aikana (jona paino noussut ja olen aloittanut nuo sauvakävelyt) olisi jo muodostunut niin paljon lihasta lisäkin tilalle, että siitä johtuisi tuo painonnousu?
Jumpat ei oikein sovi, kun ne on aina tiettynä päivänä tiettyyn aikaan.
Sauvakävely on kyllä uusi juttu ja olen ihan innotunut siitä. Sykemittarin kera se on vielä hauskaa =)
Voit jumpata kotonakin, videoiden ohjauksella tai ihan ilmankin!
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkki:Aloita nyt vaikka vaihtamalla ne rusinat vihanneksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kuinka useasti laihduttajan kannattaa tuollainen 60min reipas lenkki tehdä? Ei ilmeisesti ihan joka päivä? 5krt/vko?
Alkuperäinen kirjoittaja vajetta:Jos sä saat vaan 1000 kcal, niin sit syöt aivan liian vähän, sen takia sun paino ei laske. Ja sun ruokavaliossa on liian vähän rasvaa.
Itse kirjaan säännöllisesti syömiseni kiloklubiin (ilmainen) ja huomasin ihan saman. Oon syöny liian vähän jo pitkään. Kun lisäsin syömisiä, varsinkin rasvaa, niin paino laski.
Alkuperäinen kirjoittaja vajetta:Leivän päälle kasvisrasvalevitettä, rypsiöljyä esim salaatin sekaan, pähkinöitä jne...