Mitä teen väärin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neuvoton

Vieras
Arvon naiset, olen neuvojen tarpeessa.

Vaimoni ei halua läheisyyttä läheskään yhtä paljon kuin minä. Meillä on pieni lapsi ja vaimo kotona äitiysvapaalla. Illalla kun tulen töistä kotiin vaimoni on iloinen nähdessään minut. Ei kuitenkaan halua fyysistä kontaktia pikaista halausta enempää. Kun vauva on saatu nukkumaan, vaimoni haluaa lähes joka ilta jalkahierontaa. Tämän hänelle suon, mutta haluasin läheisyyttä muuhukin kuin vain hänen jalkoihinsa.

Muut kosketukseni ja halaukseni torjutaan kavahtamisella ja väsymykseen vedoten. Ei auta flirttailu sen enempää kuin halailu tai suorat ehdotuksetkaan. Keskusteltu on asiasta ilman riitelyä useaan otteeseen, mutta mikään ei auta.

Siis kertokaapa hyviä vinkkejä, miten saisin vaimoni kaipaamaan läheisyyttäni?

Alkuperäinen kirjoittaja Neuvoton:
Arvon naiset, olen neuvojen tarpeessa.

Vaimoni ei halua läheisyyttä läheskään yhtä paljon kuin minä. Meillä on pieni lapsi ja vaimo kotona äitiysvapaalla. Illalla kun tulen töistä kotiin vaimoni on iloinen nähdessään minut. Ei kuitenkaan halua fyysistä kontaktia pikaista halausta enempää. Kun vauva on saatu nukkumaan, vaimoni haluaa lähes joka ilta jalkahierontaa. Tämän hänelle suon, mutta haluasin läheisyyttä muuhukin kuin vain hänen jalkoihinsa.

Muut kosketukseni ja halaukseni torjutaan kavahtamisella ja väsymykseen vedoten. Ei auta flirttailu sen enempää kuin halailu tai suorat ehdotuksetkaan. Keskusteltu on asiasta ilman riitelyä useaan otteeseen, mutta mikään ei auta.

Siis kertokaapa hyviä vinkkejä, miten saisin vaimoni kaipaamaan läheisyyttäni?

Minkä ikäinen teidän vauva on?
Joillain naisilla tulee synnytyksen jälkeen sellainen inho itseensä että oma kroppa etoo ja tämän takia ei halua läheisyyttä,tai tunne että hän on nyt vain vauvaa varten eikä miestä,joten seksi ja läheisyys halut katoavat

Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
Minkä ikäinen teidän vauva on?
Joillain naisilla tulee synnytyksen jälkeen sellainen inho itseensä että oma kroppa etoo ja tämän takia ei halua läheisyyttä,tai tunne että hän on nyt vain vauvaa varten eikä miestä,joten seksi ja läheisyys halut katoavat

Vajaa kolme kuukauttahan tuo. Tämä itseinho juttu on myös käsitelty, mutta kun se mun silmissä on niin jumalattoman kaunis nainen! Ja sitäpaitsi ainakin painonsa puolesta on palannut lähes normaaliin omaan kokoonsa.

Mä hoidan vauvaa kanssa öisin ja olen siis myös itse melko väsynyt, mutta kaipaan oman vaimoni läheisyyttä silti...no ei kai tässä muu auta kun ymmärtää ja sitten odottaa.