Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen 34v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen 34v

Vieras
Minulla ja miehelläni on jo 13v kaksospojat, 11v tyttö, 8v poika, 6v tyttö, 4v poika ja 2v tyttö ja tänään tein raskaustestin, jonka tulos on positiivinen. Mieheni ei tule ilahtumaan tästä, koska meillä on muutenkin taloudellisesti tiukkaa ja miehen mielestä meillä on muutenkin jo liikaa lapsia, sillä nuo 4v ja 2v lapset saivat molemmat alkunsa vahingossa, sillä molemmilla kerroilla tulin raskaaksi vaikka käytimme ehkäisynä e-pillereitä ja kondomia. Niin kävi tälläkin kertaa, tulin ehkäisystä huolimatta raskaaksi, vaikka olemme käyttäneet ehkäisyä oikein. Mieheni ei kuitenkaan halua, että minä teen abortin enkä minäkään haluaisi sitä. Mitä teen?

Ei pahalla, mutta sulla ei taida olla kovin hyvää tietoa siitä, MITEN ehkäisyä käytetään? Jos olet syönyt pillereitä ja käyttänyt kumia, ja tullut silti KOLME kertaa raskaaksi??!!!!! Hohhoijakkaa....

Mitä siinä sitten on ihmettelemistä, jos kumpikaan ei aborttia halua? Sitten olet raskaana ja synnytät.

Jos tuo hedelmällisyys on noinkin ongelma, että tuplaehkäisy pettää, niin varmaan kannattaa
a ) lukea kortonkipaketista käyttöohjeet vielä kerran
b ) lukea pillereiden ohjelippunen vielä kerran

Jos toiminta vastaa ohjeita ja siitä huolimatta tärppää tahtomatta jatkuvasti, pistää piuhat poikki toiselta tai mieluiten molemmilta.

No tehkää vielä yksi ja antakaa yhteiskunnan elättää teidät.
Kuinka teillä voi olla noin monta kakaraa.
Toiselta piuhat poikki... niin ei tule niitä kakaroita lisää...
Mä olisin miehenä ainakin ihan raivoissani.

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
Mä olisin miehenä ainakin ihan raivoissani.

Outo näkökulma sikäli, että se mies on ihan varmaan ollut ehkä jossain määrin vähän osallisena vahingon tapahtumiseen. Mitä se raivostuminen siinä enää auttaa, kyllä aikuisen ihmisen (myös miehen) täytyy ymmärtää, että raskauden riski on aina olemassa kun niitä värkkejä sovitellaan yhteen.

En tiedä. Olisin tilanteessasi jo hullujenhuoneella. Minulla on kaksi lasat ja se on jo mielestäni helvetin kovaa duunia. Pelkäsin kovasti vahinkoraskausta siitä lähtein kun päätimme että lapsiluku on tässä ja lopetimme seksin kunnes mies sai vasektomian.

En tiedä. Olisin tilanteessasi jo hullujenhuoneella. Minulla on kaksi lasat ja se on jo mielestäni helvetin kovaa duunia. Pelkäsin kovasti vahinkoraskausta siitä lähtein kun päätimme että lapsiluku on tässä ja lopetimme seksin kunnes mies sai vasektomian.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:

Lapsiluku on sekä asennekysymys että kasvun paikka! Ihmettelen suuresti, miksi yhden tai kahden lapsen vanhemmat rutisevat ja valittavat etteivät pärjää! Useammankin lapsen kanssa pärjää jos perusasiat ovat muuten tolallaan. Meillä on viisi lasta ja sanon pärjääväni paremmin nyt ja elämän olevan helpompaa kuin aikoinaan kahden kanssa!

Yhteistyössä