mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mieheni ex(eivaät olleet yhdessä kuin n.1kk) on alkanut pommittaa minua tekstiviesteillä.
laittaa mitä uskomattomimpia juttuja koskien ulkonäköäni(sanoo että mieheni on niin sanonut),neuvoo olemaan aktiivinen seksin suhteen,kertoo miten hienoa seksiä heillä oli,vittuilee siiitä miten olen miehen ja minun yhteisenlapsen pilannut,miten hyvin hän tuli toimeen miehen siskon kanssa(minä kuulema en) ja kaikkea mahdollista.
miten saan hänet lopettamaan?sanominen ei auta.soitin hänelle parikin kertaa että saa sanottua kaiken ulos kerralla,ja hän oli oikein piipertäjä puhelimessa mutta tekstareita tulee heti perään jossa tyyli on ihan toinen. mitä teen???

jaa, taitaa olla exällä paljonkin tunteita miestä kohtaan kun noin aktiivinen jaksaa olla. voisit kysyä häneltä, että vieläkö tosissaan hän noin kovasti miestä rakastaa? jos hän suuttuu: asia selvä, ei oo päässy irti. jos hän tajuaa, ettei rakasta, luulis homman loppuvan.

Ilmoita että ellei häirintä lopu, teet poliisille ilmoituksen. Jos ei tosiaankaan lopu, mene poliislaitokselle. Ei kannata ruveta tuollaisten hullujen kanssa sen enempää keskustelemaan tai neuvottelemaan, innostuu vaan kun saa vastakaikua. Yksi ilmoitus, pysy tiukkana - ei se muuten lopu.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
jaa, taitaa olla exällä paljonkin tunteita miestä kohtaan kun noin aktiivinen jaksaa olla. voisit kysyä häneltä, että vieläkö tosissaan hän noin kovasti miestä rakastaa? jos hän suuttuu: asia selvä, ei oo päässy irti. jos hän tajuaa, ettei rakasta, luulis homman loppuvan.

piipersi puhelimessa et toivoo meille onnea ja kun juttumme kurahtaa toivoo et mies tajuaa mitä hänessä menetti.eli välittää miehestä. kuitenkin haukkuu miestä ja on selkeästi katkera.
ei tajua että itse hän pilasi heidän suhteensa ja sitten me palattiin miehen kans yhteen ja sekös kirpoo.mut pitääkö mun vaihtaa salaiseksi numero vai mitä teen?

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
veihda vaan salainen nro, ja noi muutki konstit ok. mitenhän sillä mimmillä noin enegiaa riittää tollaseen? hankkis elämän...reppana. voimia sulle.

tympii vaan kaikkiin paikkoihin ilmoittaa se uus nro:( kuvittelee olevansa niiin täydellinen..mitä se sit meitä epätäydellisiä vielä piinaa! kiitos,jospa tää tästä.

Yhteistyössä