mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tuttavapariskunnan pinnasänky oli meidän pojalla lainassa. poika ei ole ainakaan puoleen vuoteen nukkunut siinä,joten pinnasänkyä on säilytetty mun porukoilla. vähänväliä olen kyselly tuttavapariskunnalta et olisko niil tilaa,mut ei oo. ja poiskaan ei saa heittää.
nyt tää pari saa sit kolmannen lapsen ja soitin et otatteks ton pinniksen niin joo. sit mun isä soitti et haluu siit eroon,et joko se haetaan pois tai hän polttaa sen. soitin tuttavapariskunnalle ja selitin tilanteen ja he lupas seuraavana viikonloppuna hakea sängyn. ei kuulunu mitää. meni viikko,meni toinen.. kysyin uudestaa niin juu he hakee sen heti. nyt siitäki pari-kolme viikkoo. mä olen sitä mieltä et isä sit polttakoon sen ku ei aikuset ihmiset voi sitä hakee vaik tietävät kuin käy :whistle: ollaan iteki ehdotettu et me voitais viedä sänky heille,mut ei koskaan käy :headwall:
eli ei oo enäää mun ongelma? eihän? |O

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
tuttavapariskunnan pinnasänky oli meidän pojalla lainassa. poika ei ole ainakaan puoleen vuoteen nukkunut siinä,joten pinnasänkyä on säilytetty mun porukoilla. vähänväliä olen kyselly tuttavapariskunnalta et olisko niil tilaa,mut ei oo. ja poiskaan ei saa heittää.
nyt tää pari saa sit kolmannen lapsen ja soitin et otatteks ton pinniksen niin joo. sit mun isä soitti et haluu siit eroon,et joko se haetaan pois tai hän polttaa sen. soitin tuttavapariskunnalle ja selitin tilanteen ja he lupas seuraavana viikonloppuna hakea sängyn. ei kuulunu mitää. meni viikko,meni toinen.. kysyin uudestaa niin juu he hakee sen heti. nyt siitäki pari-kolme viikkoo. mä olen sitä mieltä et isä sit polttakoon sen ku ei aikuset ihmiset voi sitä hakee vaik tietävät kuin käy :whistle: ollaan iteki ehdotettu et me voitais viedä sänky heille,mut ei koskaan käy :headwall:
eli ei oo enäää mun ongelma? eihän? |O

No ei oo sun onkelma enää!!!!
Tees niin, että soitat noille ja sanot isäs just alkaneen polttaa roskia, ja puolen tunnin sisään menee pinnis rovioon. Että nyt ois viimenen tilaisuus hakea se.
Ärsytävää...Mulla oli vähän sama onkelma, mutta syöttötuolin kanssa.

Mä hävittäisin sängyn, ei ole mun asiani jos eivät lupauksista huolimatta hae. Olet ollut aktiivinen ja yrittänyt saada pinnasänkyä "oikeaan osoitteeseen", eli polttamaan vaan ;)
Kyllä aikuisten ihmisten pitää ymmärtää mikä on seuraus jos ei monien lupauksien jälkeen lunasta lupaustaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä hävittäisin sängyn, ei ole mun asiani jos eivät lupauksista huolimatta hae. Olet ollut aktiivinen ja yrittänyt saada pinnasänkyä "oikeaan osoitteeseen", eli polttamaan vaan ;)
Kyllä aikuisten ihmisten pitää ymmärtää mikä on seuraus jos ei monien lupauksien jälkeen lunasta lupaustaan.

ai. mä kyllä palauttaisin lainaamani tavaran takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
veisin sen heille kun olisin sitä tarvinnutkin. tottakai.

siis miksi heidän pitää hakea kun sinä olet sen vienyt pois...

justathan hää kertoi että olisi itse vienyt sen takaisin mutta tuttava pariskunnalle ei koskaan sovi. lukekaan ennen kun kommentoitte!

Minä ainakin polttaisin sen jos kerran tilaisuus. EI kenenkään tarvitse odotella montaa kuukautta hakua!

toistan: olemme tarjoutuneet viemään sängyn heille,mutta koskaan ei sovi. viiti pihaankaan kipata koirien syötäväks sitä :/

ihan sama. Silti palauttaisin sängyn tai hakisin sen teille kun kerran olet sen halunnutkin.

toistan: olemme tarjoutuneet viemään sängyn heille,mutta koskaan ei sovi. viiti pihaankaan kipata koirien syötäväks sitä :/

No se on sitten jo heidän moka ei sun,. polttaminen on sun moka.... ilmoitat vaan ajan jolloin tuot etukäteen...

Sama kai syökö koirat vai meneekö polttopuuksi.Veisin silti ja ilmoittaisin että sänky tulee silloin ja siihen aikaan.Olitte kotona tai ette.

kuha ja tää tuttava pariskunta tietenkin asuu kauempana? Ja kerrostalossa.
Mutta jos ei asu kaukana ja muussa kuin kerrostalossa, niin en näe mitään ongelmaa miksi et voisi viedä vaikka pariskunta ei kotona? mietin vaan.. :)

mä en pyytäny säkyä aikanaan lainaan. meil oli pojalla jo pinnis ja tää pariskunta tunki omia kamojaan meille muuton ajaks säilytykseen.
heidän pinnis oli isompi reilusti ku meidän,niin kysyin et voidaanko käyttää sitä? he sano et voitte ja tuskin heille sillä käyttöö enää tulee.
sit se jäi meille.
he asuu oktalossa eikä ees kauheen kaukana,mut mä en uskalla niiden pihaan mennä ilman niitä. on iso aidattu piha ja rotikoita.

No eikö se nyt olisi ihan sama, kuinpolttaminenkin? Millaiset koirat syö pinnasänkyjä?
Roudaat sinne pihaan vaan, jos eivät ole kotona, jätät sänkyyn lapun; kiitos lainasta.

mä en pyytäny säkyä aikanaan lainaan. meil oli pojalla jo pinnis ja tää pariskunta tunki omia kamojaan meille muuton ajaks säilytykseen.
heidän pinnis oli isompi reilusti ku meidän,niin kysyin et voidaanko käyttää sitä? he sano et voitte ja tuskin heille sillä käyttöö enää tulee.
sit se jäi meille.
he asuu oktalossa eikä ees kauheen kaukana,mut mä en uskalla niiden pihaan mennä ilman niitä. on iso aidattu piha ja rotikoita.

höpöhöpö. palautat sängyn ja asia on hoidettu.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

No eikö se nyt olisi ihan sama, kuinpolttaminenkin? Millaiset koirat syö pinnasänkyjä?
Roudaat sinne pihaan vaan, jos eivät ole kotona, jätät sänkyyn lapun; kiitos lainasta.

Ai rotikoita ja aidattu piha. No, siihenportille jätät sitten.

Yhteistyössä