Mitä teette 8kk vauvan kanssa päivällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva!

Vieras
Mitä teette 8kk vauvan kanssa päivällä? Tuossapa se kysymys lähinnä.. meillä herra viihtyy lattialla yksin lelujensa parissa enkä oikein tiedä pitäisikö tehdä jotain ohjelmaa/leikkiä lapsen kanssa vai mitä? Ulkoilemassa käydään kerran päivään jolloin kävellään kauppaan ja takaisin..

ei nyt mitään erityistä...erikseen suuniteltua siis :) aamusta annan leikkiä rauhassa,sitten syödään ja mä meen tonne lattialle makoilee niin se tulee siihen möyryy .pallotellaan yhessä jos se hiljalleen oppis :) ulkoillaan ja jos sää sallii kiikutaan hetki ...en siis välttämättä leiki mut menen seuraa lattialle ja kun toi tykkää et sitä kävellyttää niin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:
ei nyt mitään erityistä...erikseen suuniteltua siis :) aamusta annan leikkiä rauhassa,sitten syödään ja mä meen tonne lattialle makoilee niin se tulee siihen möyryy .pallotellaan yhessä jos se hiljalleen oppis :) ulkoillaan ja jos sää sallii kiikutaan hetki ...en siis välttämättä leiki mut menen seuraa lattialle ja kun toi tykkää et sitä kävellyttää niin :)

sama täällä :wave:

meillä kanssa vauva viihtyy hyvin yksinään lelujensa parissa. Me kyllä käytiin puistossa jo tuolloin, konttaili hiekkiksellä ja rikko hiekkakakkuja, kun tein niitä sille. Suurimmaksi osaksi se katseli muita lapsia, ja tietysti keinu. Mä en juurikaan leiki vauvelin kanssa, joskus luen kirjaa tai laulan..=)

Yhteistyössä