V
vasta seurustelun aloittanut
Vieras
siis kun pojat puhuu että joku on huono sängyssä kun makaa vaan kun lahna... niin mitä te teette jos mies on esim. teidän päällänne tai takana päin? hyväilettekö miestä samalla, miten?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Vaihtelen asentoja eli nostan jalkojani esim. miehen olkapäille tai kiedon ympärille ja hankaan itseäni miestä vasten jos se tuntuu minusta hyvältä. Liikehdin siis ihan sen mukaan miltä minusta tuntuu hyvältä. Sitten hyväilen miestä samalla kyllä, yleensä kiveksistä.. Myös takaapäin asennossa voi liikehtiä vaikkapa peppua pyörittelemällä, pienikin asennonvaihto vaikuttaa hankaukseen yleensä.. Parhaimmillani olen silti itse ratsastaessani, siinä voin itse määrätä tahdin ja liikkeen ja mies saa maata paikoillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Vaihtelen asentoja eli nostan jalkojani esim. miehen olkapäille tai kiedon ympärille ja hankaan itseäni miestä vasten jos se tuntuu minusta hyvältä. Liikehdin siis ihan sen mukaan miltä minusta tuntuu hyvältä. Sitten hyväilen miestä samalla kyllä, yleensä kiveksistä.. Myös takaapäin asennossa voi liikehtiä vaikkapa peppua pyörittelemällä, pienikin asennonvaihto vaikuttaa hankaukseen yleensä.. Parhaimmillani olen silti itse ratsastaessani, siinä voin itse määrätä tahdin ja liikkeen ja mies saa maata paikoillaan.
Kiitos asiallisesta vastauksesta![]()