J
"joku"
Vieras
mies voi lain mukaan jäädä, kotiin lapsia hoitamaan, mikäli sairas kotiäiti toimittaa lääkärin todistuksen miehen töihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-äiti;22980582:vanhemmat asuu yli 1000kg päässä sekä muut sukulaiset, lasten isä tai suku ei auta. Tähän asti olen ollut terve mutta jos sairastun niin tottakai otan yhteyttä sosiaali huoltoon. Kyllä äidillä on oikeus olla kipeä.
Meillä mies ilmoittaa, että vaimo on niin huonossa kunnossa kuumeen/vatsataudin tms takia, ettei pysty hoitamaan lapsia, joten joutuu jäämään kotiin, kun ei saa ketään muuta lastenvahdiksi. Eli yritetään kyllä pyytää muulta tukiverkolta, jos joku pääsisi, mutta usein ei niin lyhyellä varoajalla pääse. Jos taas mies itse on sairaana, niin hänen pitää käydä työterveydessä näyttäytymässä, joten valehtelu ei kannata. Usein nuo minun sairastelujen takia tulleet päivät otetaan kertyneistä pekkaspäivistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäidit sissejä;22981187:Aikamoisia sissejä tunnutaan me kotiäidit olevan.. Miettikääpä oikeasti, tarvitseeko minkään muun ammattiryhmän tehdä töitä tuossa kunnossa? Siis että oksentaa, ripuloi, on kovassa kuumeessa jne....
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22980477:Ainoastaan sairaus joka on saattanut minut sairaalahoitoon on vapauttanut minut kotitöistä ja lastenhoidosta.