Mitä tehdä asialle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Siivotessa huomasin laatikossa, jossa hiusharjoja säilytetään pari kuollutta täitä. Perheen päät käytiin melko huolella läpi, mut ei löytynyt täitä tai saivareita (luulisin tietäväni miltä näyttävät). Pestäkö silti koko poppoon päät täishampoolla vai ei?

Ja mistä ihmeestä täi on meille tiensä löytänyt, parturistako?

Mutta kun olen nyt sitten netistä lukenut, ettei niistä pääse ilman häätöä eroon ja jonkun meidän hiuksista ne tuonne laatikkoonkin on päätynyt. Toisaalta tuntuu hassulta alkaa pestä kaikkien hiuksia, kun missään ei ole viitteitä täihin. Siis kun jo täitä on, niin kai hiuksista sitten jotain löytyisi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta kun olen nyt sitten netistä lukenut, ettei niistä pääse ilman häätöä eroon ja jonkun meidän hiuksista ne tuonne laatikkoonkin on päätynyt. Toisaalta tuntuu hassulta alkaa pestä kaikkien hiuksia, kun missään ei ole viitteitä täihin. Siis kun jo täitä on, niin kai hiuksista sitten jotain löytyisi?
tuntuu vähän omituiselta,että sattumalta näät kaksi kuollutta täitä laatikossa..eiks ne oo aika pieniä kuitenkin,että aika hyvin oot puunannu laatikon sitten :D ja jos ne täitä on,luulis että niitä on jonkun perheenjäsenen päässä enemmänkin :o

Itekin on aika äimänä asiasta! Mutta siis mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Ja edelleen, että mistä ne on meille tullut, kun ainoana tulee mieleen parturi, jossa käydään ja jossa ei valitettavasti niin hyvä hygienia, et voiko se sieltä tulla?

Meidän perheen käytössä vaan ollut ne harjat, enimmäkseen minä itse, vielä suurempi kääk. Mutta nyt ei kenenkään hiuksissa mitään merkkiä täistä. Toisaalta tuntuu turhalta täishampoo, mut sit toisaalta ei saa rauhaa asiasta jos ei shampoota käytä, mut jos sitä ei kuitenkaan turhaan kannata käyttää. Tää on niin inhottava tilanne!