Mitä tehdä kun 16v on umpirakastunut ulkomaalaiseen joka asuu ulkomailla kaukana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin itse asiassa hiton tyytyväinen, jos mun tyttäreni olisi 16-vuotiaana umpirakastunut ulkomaalaiseen joka asuu ulkomailla kaukana...sitten se ei yökyläilisi poikaystävänsä luona, lintsaisi koulusta ollakseen kundin kanssa, yms, kuten eräs mahdollisesti aikoinaan kuusitoistavuotiaana teki :snotty: :xmas:
Eli puolensa on tuossakin.

No joo eiköhän se ohi mene. Mutta mä oon ajatellu, että mitä helv.. jos se ukko yks kaks ilmaantuu oville? Tyttö kuulemma "tietää" ettei sillä ole passia eikä kuulemma ole "varaa" hankkia. Joo niin varmaankin. oon kyllä sanonu, että ei kannata ihan tosissaan uskoa kaikkea mitä se kertoilee. Ja oon sanonu, että et todellakaan kerro tarkemmin missä me asumme Suomessa. Mutta kyllähän niillä on varmaan keinot selvittää.

Toivottavasti unohtuu pian! Ja en, en ole huutanu/haukkunut/arvostellu. vaan yrittäny järkevästi keskustella ja kertoa faktoja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sitten ei oo pelkoa, että ilmestyisi ovellenne. Ei pääse maahan ilman viisumia, mitä taas ei saa jos te tai joku muu ette häntä tänne kutsu...eikä taitaisi saada sittenkään, sen saaminen on nykyään kuulemma hiton hankalaa, kun Turkissa yhdessä asuvat suomalais-turkkilaiset pariskunnatkaan eivät meinaa päästä Suomeen lomailemaan. Tai siis se turkkiosapuoli ei meinaa päästä.

Oot varmaan ap tehny kaiken mitä suunnilleen voit. Tuon ikäselle kieltäminen on vaan yllytystä valitettavasti. Tuo on kuitenkin aika turvallinen tapa rakastua, jutskailla netissä kaukana toisistaan, kunhan ainakin alkuun pysyvätkin kaukana toisistaan.