Mitä tehdä kun ei vaan kestä erästä lähisukulaista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoparka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoparka

Vieras
Tilanne on se että minun hermoni ei vaan kestä erästä miehen sukulaisnaista.
Hän asuu lähellä meitä, lapset leikkii suht usein yhdessä ja hän ottaa yhteyttä meihin usein-
Minä olen vuosien mittaan kypsynyt niin totaalisesti tilanteeseen ja tähän naiseen ja kaikkeen hänen juttuihinsa ja temppuihinsa että en enää jaksa.
Mies ei tajua,hänen mielestään minun vain tulisi kestää kun tämä nainen on iänkaiken ollut samanlainen kaikille.

Tahtoisin katkaista välini kokonaan häneen mutta se ei ole vaan mahdollista.
Ilkeyksiä, mollausta, kateutta, pahansuopuutta, haukkumista. Itse olen aina kiehumispisteessä tapaamisen jälkeen ja en vaan enää kestä. Olen antanut samalla mitalla takaisin mutta tämä ihminen ei vaan lopeta ja tietyistä asioista takaisin antaminen olisi jo liian julmaa.

Joudun varmaan muuttamaan pois.

Eihän sinun tarvitse olla tekemisissä sen naisen kanssa, joskaan ei ehkä tarvitse välejä katkaista mitenkään "dramaattisesti". Miehesi olkoon yhteyksissä naisen kanssa, mutta miksi sinun täytyy tavata häntä?? Anna miehesi hoitaa kyläilyt ja yhteydenpito ja itse väistyt takavasemmalle.

Mulla on samanlainen suhde mun naapuriin. Tiedän miltä se tuntuu. Hulluksi siinä tulee ja huomaa pian, että muuttuu lopulta itsekin ihan ilkeäksi paskiaiseksi.

Lapset ovat ystäviä keskenään ja leikkivät yhdessä. En viitsisi lapsilta viedä kavereita ihan kokonaan vaikka olen jo joutunut tapaamisia rajoittamaankin kun leikki ei aina suju niin kuin kuuluisi. Mieheni ei ole päiväsaikaan kotona kun nämä leikit yleensä tapahtuu niin hän ei voi asioita hoitaa.
Sepä se kun minusta tuntuu jo ihan fyysisestikin pahalle nähdessä tämän naisen.

lyhyt muisti, tyytyvät siihen mitä saavat, ovat iloisia ja onnellisia jos vanhemmatkin ovat.
saavat uusia ystäviä, jne.
teet kuten sinusta tuntuu hyvälle.
sanot, että lopettaa ilkeydet ja jos ei lopeta, hoidat vain pakollisen yhteydenpidon.

Alkuperäinen kirjoittaja hermoparka:
Lapset ovat ystäviä keskenään ja leikkivät yhdessä. En viitsisi lapsilta viedä kavereita ihan kokonaan vaikka olen jo joutunut tapaamisia rajoittamaankin kun leikki ei aina suju niin kuin kuuluisi. Mieheni ei ole päiväsaikaan kotona kun nämä leikit yleensä tapahtuu niin hän ei voi asioita hoitaa.
Sepä se kun minusta tuntuu jo ihan fyysisestikin pahalle nähdessä tämän naisen.

toi on vaan oire siitä, että se nainen on jotenkin niin sairas, että sairastuttaa ympäristönsä. Eikä sitä usko sellainen, joka ei joudu olemaan siinä tilanteessa.

tyttöjen äiti: Uskon että ymmärrät mistä puhun.

Mulla on vahva itsetunto ihmisenä ja tulen toimeen lähes kaikkien ihmisten kanssa oikeasti. Mutta tämän ihmisen kanssa en vaan tule. Jutut ovat ihan omaa luokkaansa ja paskan vyörytys jatkuvaa.
Olen henkisesti aivan loppu tilanteeseen ja se ei auta kun mies minulle sanoo että älä välitä. En minä välitäkään mutta en halua olla tämän ihmisen sylkykuppina ja haukuttavana. Silloin harvoin kun tosissani suutun ja sanon rumasti hän vaikenee mutta vain hetkeksi kunnes tulee toinen aihe.

Välinpitämättömyys on ainoa oikea lääke. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, äläkä kommentoi sanallakaan mitään, vaikka kuinka yrittäisi ärsyttää.

Mä en näe tuossa tilanteessa muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa tapaamiset naisen kanssa. Lapset kyllä löytävät muuta leikkiseuraa tai voivat tavata näitä sukulaislapsia miehesi kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemuksella:
Välinpitämättömyys on ainoa oikea lääke. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, äläkä kommentoi sanallakaan mitään, vaikka kuinka yrittäisi ärsyttää.

Kyse ei ole niinkään ärsyttämisestä kuin sellaisesta jatkuvasta omasta ihmeellisestä ylemmyydestä ja oman jalustan rakentamisesta.
Hänen tapansa kokata on parempi, hänen valitsema lemmikki on parempi. Hänen lastensa tarha on parempi.
Näissä asioissa ei ole mitään perää, ei voi verrata lihapullia tai mureketta mutta kanssakäymisemme on jatkuvaa myllytystä minulle kuinka asiani on huonosti ja tilanteeni huono.
Ja oikeasti, uskokaa tai älkää tiedän että hänellä itsellään on asiat todella miten sattuu ja hän käyttää minua sitten pahan olonsa purkuun mutta en jaksa sitä enää.

minunkin kaveripiirissä myös sellainen ihminen joka elää lytätäkseen muita ja sitäkautta kohottaakseen omaa mieltään...ja tällä kyseisellä ihmisellä myös on elämä sekaisin...mutta esittää muuta eli sitä onnellista kotiäitiä...vaikka onkin ihan väsynyt ,yksinäinen,rahaton,petetty ym. Yritän vaan kestää :)

Kunnon lihava riitä jonka jälkeen ei tarvi vähään aikaan tavata? :whistle:

En tiedä, mutta voimia toivotan, kamalata kuulostaa! :hug: Ja tosissaan, miehesi ei voi velvoittaa sinua olemaan välilöissä yhtään kenenkään kanssa.

Yhteistyössä