[QUOTE="yksin";30661040]Mun elämässä on vain työ, tv ja netti. Muutama kaveri on mutta jos en soita heille niin sitten ei olla ollenkaan yhteydessä.[/QUOTE]
Harmi, että kaverisi eivät soita koskaan sinulle, vaan olette tottuneet siihen käytäntöön, että sinä soitat.
Minä olen yksin, mutta olen sitä omasta vapaasta valinnastani. Tai on minulla yksi mieskaveri ja yksi ystävätär, mutta aika vähän olemme nykyisin tekemisissä. Riittää kun lähettelemme silloin tällöin sähköpostia. Aikoinaan pelattiin vuosikymmeniä vähintään kerran viikossa tennistä, niin siinähän sitä tuli nähtyä. Minkä ikäinen olet? Nuorelle yksinäisyys lienee isompi ongelma, kuin näin vanhalle kuin minä olen: 51 v.
Mitä tehdä? Minusta kivoin tekeminen on jonkinlainen ajatteleminen. Ihmisyyden pohtiminen, ilmiöiden seuraaminen. Nettikeskustelukin on kivaa. Ja tarviiko sitä nyt mitään erityisesti aina tehdä? Minusta ei. Riittää kun on elossa ja suht terve (fyysisesti - psyykkiset sairauteni eivät minua haittaa), ainakin näin vanhemmiten.