Mitä tehdä kun tunteet kuolee pois

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cecilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cecilia

Vieras
Eli mies on tyyppiä ettei puhu eikä pukahda asioistaan. Räjähtelee ja haukkuu mut maanrakoon. Välilä on hyviä hetkiä ja sitten kaikki on taas mun vika. Olen vissiin tottunut tähän, mut kamelin selkä katkes tässä yks päivä. Mies on julma olento, ja sadisti. Henkistä väkivaltaa ollut jo vuosia. Ja pahinta on että aina yritän uudestaan. Olen sanonut etten enää yhtään itkua jaksa itkeä huonon suhteen vuoksi. Mitä mies ei halua niin sitä ei ole. Mä ole itsekäs jos uskallan edes ehdottaa mitään. Rakkautta tämä ei ole, ja pelkään minkä mallin lapset saavat elämästämme.

Kuulostaa minun exälle... Googleta narsistista tietoa, ja juokse ja lujaa. Jos haluat säilyäs ehjänä ja tarjota lapsille toimivan arjen, sinun täytyy olla se aikuinen nainen, joka lopettaa mitätöivän ja arvottoman suhteen. Älä selitä, älä odota muutosta, sillä sitä ei tule. Toimi, hae apua, pysy lujana - ja älä näytä tunteitasi miehelle, vain niin pääset irti läheisriippuvaisuudesta. Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja iitamari:
eroa heti!

Se olisi ratkaisu kaikkeen, mutta näen suhteemme niin alkuaikojen silmin. Kun kaikki oli uutta ja ruusunpunaista. Ei sitä haluaisi uskoa, että mies on muuttunut. Pelkään jäädä yksin. Pelkään miten kaikki vaikuttaa lapsiin. Mua pelottaa mite pääsen jaloilleni.

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Kuulostaa minun exälle... Googleta narsistista tietoa, ja juokse ja lujaa. Jos haluat säilyäs ehjänä ja tarjota lapsille toimivan arjen, sinun täytyy olla se aikuinen nainen, joka lopettaa mitätöivän ja arvottoman suhteen. Älä selitä, älä odota muutosta, sillä sitä ei tule. Toimi, hae apua, pysy lujana - ja älä näytä tunteitasi miehelle, vain niin pääset irti läheisriippuvaisuudesta. Tsemppiä.

Tuo on niin totta ettei saisi näyttää tunteita. Koska kun tulee jakso kun menee hyvin, niin kaikki kääntyy mua vastaan. Mies osaa loukata ja satuttaa kovilla sanoilla. Häne mielestään ei tarvitse pyytää anteeksi tai keskustella. Hänen mielestään mun tunteeni on turhia, hän inhoaa heikkouttani. Mutta minkäs voit kun itku tulee.

Voi kamala.. mietin että missä voisit käydä keskustelemassa ja saamassa lisätukea, perheneuvola tms. Uskon että tuossa hajoaa itse ennenpitkää jos et lähde ajoissa, kohta susta ei pian oo siihen enää. Mites muu lähipiiri? Yleensä tuollaisissa tilanteissa muutkin näkee kieroituneen tilanteen. Jos lähdet moni ystävästäsi on varmasti helpottunut puolestasi.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Jos tunnet ettei rakkautta enää ole, et häviä mitään jos lähdet. Ennemmin yksin lasten kanssa kun huonossa suhteessa.

uskon ettei rakkautta enää ole. on vain tapa ja velvollisuudentunto joka pitää meidät yhdessä.

Tiedän kuinka vaikeaa siitä suhteesta on lähteä, kun oon kans samassa tilanteessa. Olisin varmaan lähtenyt jo mutta kun on yhteinen asuntolaina ja lapset ei se ole helppoa senkään takia...

Yhteistyössä