Mitä tehdä? (miehen pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei tietenkään ole, näet pettämisen eri tavalla kuin miehet (keskimäärin)
Sinulle se varmaan merkitsisi jotain, pettäminen siis, miehelle se voi olla sama asia kuin käydä salaa mäkkärillä tuplajuuston syömässä.

Asia on voinut olla noin joskus 500 vuotta ennen Kristusta mutta kyllä nykypäivänä jokaisen miehen tulee tietää, että pettäminen on väärin! Ja ihan varmasti tietääkin. Eihän sitä muuten salailtaisi, vaan kerrottaisiin avoimesti, että kävinpä naapurin Lissulla lounasta syömässä ja "jälkkärillä".

Mä en vaan tosiaankaan ymmärrä, että minkä takia joitain miehiä ohjaa se mul*ku eikä aivot.

Jaskallahan on tuossa pointtinsa, eli jollain ylätasolla tarkasteltuna nainen ja mies pettävät aivan eri syistä: mies pettää viettinsä vuoksi, nainen silloin jos oma suhde on jotenkin kuralla. Mies hakee panoa ja nainen hakee tunnetta. (Plus plaa plaa yksilölliset erot).

Eli mies voi pettää juuri silloinkin kun "suhteessa on kaikki just niin hyvin".
Sääli ja surku.

Ja ylläoleva ei tietenkään poista sitä, että pettäminen on moraalisesti väärin.

Ymmärrän ja joskus kadehdinkin naispareja. Ukson että heillä on keskimäärin paljon paremmat tunnesuhteet ja keskusteluyhteys.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25239045:
Jaskallahan on tuossa pointtinsa, eli jollain ylätasolla tarkasteltuna nainen ja mies pettävät aivan eri syistä: mies pettää viettinsä vuoksi, nainen silloin jos oma suhde on jotenkin kuralla. Mies hakee panoa ja nainen hakee tunnetta. (Plus plaa plaa yksilölliset erot).

Eli mies voi pettää juuri silloinkin kun "suhteessa on kaikki just niin hyvin".
Sääli ja surku.

Ja ylläoleva ei tietenkään poista sitä, että pettäminen on moraalisesti väärin.

Ymmärrän ja joskus kadehdinkin naispareja. Ukson että heillä on keskimäärin paljon paremmat tunnesuhteet ja keskusteluyhteys.

Olet oikeassa ja olen samaa mieltä kanssasi.

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Siis että naiset ei voi haluta hyvää seksiä? Vaan kiltisti haluavat elää melkein täysin seksittömässä suhteessa, mutta miehet saa sitten käydä vieraissa? Ja parisuhde siitä paranee? Miten? Mä en sori vaan ymmärrä..

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25239098:
Siis että naiset ei voi haluta hyvää seksiä? Vaan kiltisti haluavat elää melkein täysin seksittömässä suhteessa, mutta miehet saa sitten käydä vieraissa? Ja parisuhde siitä paranee? Miten? Mä en sori vaan ymmärrä..

Olen tosiaan hiukan väsynyt, mutta oliko joku tosiaan tuota mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25239185:
No kyllä mä olen täältä sellaisen käsityksen saanut. Varsinkin miehet tuntuvan ajattelevan niin.

Feminististä propagandaa jota naisille syötetään kokoajan.
Ikään kuin miehet olisivat vuosikymmeniin ajatellu tuolla tavalla.

Tietysti se palvelee femakoiden etua kun keskiverto nainen ajattelee miehen ajattelevan tuolla tavalla.. näppärää.

Alkuperäinen kirjoittaja minnnä;25238370:
Näin äitini toimi kun isäpuoli oli ollut uskoton. Hänellä oli "suhde" tähän naiseen. Siihen se loppui. Ja IHME JA KUMMA, isäpuoleni hyvä ystävä kertoi äidilleni mitä oli nähnyt.

Mutta tuollainenhan onkin oikea, harvinainen tosiystävä, joka uskaltaa reilusti nostaa pöydälle tilanteen jossa ystävä toimii väärin. :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25239218:
No kyllä mä olen saanut täällä sellaisen käsityksen. :'( Varsinkin miehet niin tuntuvat ajattelevan.. :ashamed:

Senhän Jaska jo todisti. Mutta onhan tuossa sekin, että eihän miesten tarvitse edes ajatella, että nainen voisi haluta vaan seksiä, koska se vie pohjan siltä argumentoinnilta, että miesten pettäminen on ok, mutta naisten väärin.

[QUOTE="A.P";25239228]Eiks se niin mene, et pojat on poikia, ei kaikkea pidä ottaa niin vakavasti.

Vai miten se oli..[/QUOTE]

Niin, ne on semmosia kivoja pikku vekkuleita, jotka pystyy täysin tunteettomasti suhtautumaan panoonsa kylmänä lönttinä lihaa, jossa on reikiä, ja omaan "rakkaaseen" puolisoonsa helposti höynäytettävänä piikana.

Ja pitävät pätevänä motivaationa tähän kaikkeen näyttämistä kavereilleen.

Miehet :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25239226:
Siis nyt mä en ymmärrä :ashamed:

Jos miestä pidetään lähtökohtaisesti sovinistina ja hänen ajattelumallia sellaisena kuin sinä oletit sen olevan niin helpompi on silloin sivuuttaa miehen mielipide keskustelussa ... koska se on kuitenkin naista alistavaa ja sovinismia.

Sinäkin tulkitsit tämän keskustelun niin että naisen pitäisi (miehen mielestä) olla kiltti pikkurouva joka odottaa miestä kotona vaikka missään kohti ei niin ole sanottu, ei vihjattu, ei väitetty.

Feminististä propagandaa siksi että ....

Koko keskustelu sukupuolten välisistä eroista tai tasa-arvosta tai mistään mikä voi viitata siihen tai naisen asemaan on niin värittynyt että se saa naisen näkemään kirjoituksissa sellaista mitä siellä ei ole, kuten sinäkin teit tässä tapauksessa.

Senhän Jaska jo todisti. Mutta onhan tuossa sekin, että eihän miesten tarvitse edes ajatella, että nainen voisi haluta vaan seksiä, koska se vie pohjan siltä argumentoinnilta, että miesten pettäminen on ok, mutta naisten väärin.

Niin just noin. Ja se on ihan helkutin väärin se. Kunpa miehet sen joskus tajuaisivat, mutta taitaa olla turha sellaista unelmoidakaan..

Pyh =) Ällös viitsi Jehnny :D

Ei se mitään pohjaa vie miltään argumentilta.
Tietysti nainenkin voi (ja haluaa) pelkkää seksiä.

Mutta ei se muuta minun argumentointia miksikään eikä sitä vääräksi todista =)

Edit: ai niin, en ole väittänyt, eikä kukaan muukaan mies täällä, että pettäminen olisi OK jos mies tekee sen ja väärin kun nainen tekee sen.

Koko keskustelu sukupuolten välisistä eroista tai tasa-arvosta tai mistään mikä voi viitata siihen tai naisen asemaan on niin värittynyt että se saa naisen näkemään kirjoituksissa sellaista mitä siellä ei ole, kuten sinäkin teit tässä tapauksessa.

Sanoisin, että kyllä sinullakin (muidenkin kuin vain tämän keskustelun perusteella) on taipumus nähdä feminismi-sovinismi vastakkainasetteluita sielläkin, missä niitä ei ole ja generoida niitä tarvittaessa keskusteluun itse.

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Lilii hei, ootko sä vähän pahalla päällä tänään? Älä nyt, joulu tulossa ja kaikkea! :hug:
Vaikka ei mullakaan hyvin mene, kuopus kuumetaudissa ja tuli valvottua koko viime yön, nyt itellä sama tauti. Vaan ohi tääkin menee. :D

Niin se vaan liittokin voi paremmin kun mies saa vapaammin hengittää ja täyttää evoluution/geneettisen velvollisuutensa, eli levittää siementä.

Toisinpäin tämä ei valitettavasti toimi :(
Vaikka mitenkä tasa-arvoiselta se tuntuisi.

No mitäs tää sitten tarkoittaa?!?!?! Tätä paskaa mä kyllä tarkoitin.. perusteleppa miksei toimisi? Jos nainen saa hyvää seksiä toiselta (kun oma mies ei pysty tyydyttämään) nainen tuntee itsensä haluttavaksi, ja varmasti hyvä olo ja itseluottamus näkyy parisuhteessa ihan niin kun se miehenkin.. Joten mä en kyllä näe mitään eroa naisten ja miesten välillä tässä asiassa.. Ja joo, raskaaksi kun ei ole pakko tulla ;)

[QUOTE="A.P";25239118]No nyt se yritti soittaa, on näköjään jo herännyt.. En vaan voinut vastata, en pysty puhua tästä nyt ja puhelimessa..[/QUOTE]

Laita tekstari, että huomasit varmaan että olit unohtanu keskusteluikkunan auki fb:ssä ja kysy haluaako kommentoida. Oota miten vastaa.

Älä siihen naiseen ota yhteyttä. Et sä sieltä mitään selitystä saa miksi ja minkä takia, ja toisekseen ihan yhtä lailla se voi kiistää kaiken ja valehdella.

Tärkeintä on miettiä voitko sä ite enää minkään selityksen jälkeen uskoa ettei mitään ois tapahtunu, ja ennen kaikkea luottaa siihen ettei mitää enää tulis tapahtuun.

Lilii hei, ootko sä vähän pahalla päällä tänään? Älä nyt, joulu tulossa ja kaikkea! :hug:
Vaikka ei mullakaan hyvin mene, kuopus kuumetaudissa ja tuli valvottua koko viime yön, nyt itellä sama tauti. Vaan ohi tääkin menee. :D

No ohhoh. :D Huomasin tällaisenkin kommentin, kiitos vaan halauksesta. Olin hiukan äreänä tosiaan, mutta en tässä ketjussa. :snotty:

Voi hyvin.