mitä tehdä, mies haluaa erota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";24583768]Vituttaa vielä sekin, että meille on varattu ulkomaanmatka tammikuussa eikä sitä enää voi perua. Oikeasti voi vittu sentään... Kai me yritetään vielä kaikesta huolimatta, mies kuitenkin sanoo välittävänsä minusta, ja keksitään jotain kivaa. Toivon niin, että tuo miehen "vapauden kaipuu" vaihe häviäisi helvettiin![/QUOTE]

Voithan sä mennä matkalle jonkun ystävänkin kanssa.
Voihan olla että vapauden kaipuu poistuu, mutta tuleeko voimakkaampana takaisin..?

Ei ole niin helppoa, miehen perhe on tulossa matkalle myös :/ Niin.... sitä ei voi tietää... Minä vaan niin rakastan miestäni, enkä vaan pysty uskomaan, että hän tekee näin minulle :'( töissäkin niin hirveää olla, kun tekee mieli itkeä koko ajan. Itken tälläkin hetkellä. Kun ajattelenkin asiaa niin en pysty muuta kuin itkemää. Haluaisin vain että hän ihan totta tajuaisi, että yhdenillan jutuista hän ei saa läheisyyttä ja rakkautta, mitä minun kanssa saisi... :(

luin koko ketjun, olen pahoillani tilanteestas! inhottavaa. Mutta toisaalta näen jotain valoisaa ja toiveikasta. ei ansaitse sinua jos noin vaan heittää kaiken pois.
Ystävälläni oli vastaavanlainen tilanne ja hän antoi miehen mennä kokeilemaan sinkkuutta, ja sai sitten tulla takaisin. nyt ystäväni ei anna miehelle eikä itselleen anteeksi asiaa. piikittelevät toinen toisiaan ja elämä on hirveämpää mitä ennen koe-eroa!!

joten anna miehen mennä, lopullisesti. ei ole reilua kumpaakaan kohtaan se että mies joutuu jäämään sun mieliks. edessä on vielä jotain ihanaa myös sulle vaikka pahalta tuntuu

Ollaan ajateltu taukoa mutta en sitten tiedä mitä siitäkin tulisi.... en vaan pysty antaa miehen mennä, ja hänkin haluaisi olla minun kanssani :( mutta puolet hänen ajatuksistaan ovat erilaiset...

Äh, mies menee, jos on mennäkseen, et sinä sille mitään voi. Haluatko tosissaan, että se roikkuu puolivelvollisuudesta sinun kanssasi ja sitten joku kaunis päivä tapaa jonkun toisen ja sinä jäät kuin nalli kalliolle. Ehkä kylmästi sanottu, mutta et sinä voi miestä pitää itselläsi vastoin hänen tahtoaan. Sen yrittäminenkin on yksinkertaisesta typerää ja ennemmin tai myöhemmin juttu hajoaa omaan mahdottomuuteensa.

Mä toivon sulle voimia "päästää irti" miehestä, joka selkeästikään ei rakasta sinua samassa mittakaavassa kuin sinä häntä.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
ja olla vapaana, aikansa sekoili, käytti mm.huumeita, mutta sitten rauhottui ja palasi takaisin. Tein vielä yhden lapsen ja nyt mies on taas kyllästynyt, tällä kertaa meinaa lähteä ja viedä lapset. Viimeisen vuoden on kiristänyt minua taloudellisesti ja nyt uhkaa vievänsä kaikki, mitä on tänne ostanut.En ikinä olisi ottanut tuota takaisin, jos olisin tiennyt mihin tämä tie vie..

Päästä vaan mies menemään lopullisesti. Mun mielestä erosta ei saisi puhua kevyin perustein, joten taitaa sun mies tosiaan olla oikeasti lähtemässä. Mut sanokin sille, että turha on tulla sitten takaisin, eli ottaa sen huomioon kun miettii lähteekö vai ei.

sama täälläl,. välinpitämätöntä esitetään. kyllästynyt kaikkeen, siis mies, vaimon /tyttöystävän pitäisi keksiä se piriste elämään, mitä jos sanot, että mitä sitten jos e olisikaan hänen elämässään enää, olisiko hyvä vai pistääkö kaipaamaan häntä............