Mitä tehdä?!Miten saada ex kaveriksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eksäni kertoi siis 4 vuotta sitten että omaa edelleen tunteita minua kohtaan, minä taas tein selväksi etten todellakaan ole kiinnostunut hänestä missään muussa kuin kaverimielessä.
Tuon jälkeen eksä ei ole oma-aloitteisesti ottanut mitään yhteyttä.
Minä olen yrittänyt kysellä kuulumisia tasaisin väliajoin tämän 4 vuoden aikana, mutta hän ei vastaa tai vastaa vain todella lyhyesti ja tylysti.
Olen tehnyt aina selväksi viesteissäni että kyselen kuulumisia ihan kaverina vain, ettei vahingossakaan kuvittelisi minun olevan kiinnostunut hänestä.
Miksei hän voi olla kaverini?!
Mielestäni todella röyhkeää hävitä tuolla tavalla toisen elämästä.
Tiedän että hän on parisuhteessa mutta hän on varmasti edelleen kiinnostunut minusta ja sen takia vain välttelee.

No en mäkään jaksas jos toinen kokoaika selittäs että elä vaan luule ja tenttais vaa kuulumisia. Ja jos oisin parisuhteessa niin miksi pitäs exälle selitellä nykyelämää. Anna toisen mennä ap.

[QUOTE="Namu";29168143]Itsehän olet tehnyt selväks,että et TODELLAKAAN ole kiinnostunut hänestä ......
Mietipä omalle kohdallesi toisin päin,, että miksi ?![/QUOTE]

Nomutta eihän se minun ongelma ole jos hän on kiinnostunut minusta!
Sitäpaitsi ei minua haittaa vaikka joku kaverini olisi minusta kiinnostunut.
Vähän ehkä säälittää ja naurattaa vain kun tyttöystävänsä on varmasti vaan joku korvike kun ei minua saanut, hah.

No en mäkään jaksas jos toinen kokoaika selittäs että elä vaan luule ja tenttais vaa kuulumisia. Ja jos oisin parisuhteessa niin miksi pitäs exälle selitellä nykyelämää. Anna toisen mennä ap.

No ihan eksäni parasta ajattelin,että teen selväksi heti ettei muu kiinnosta niin ei tuu pettymyksiä.
Ja eikös se nyt oo ihan normaalia kysellä kuulumisia,kyllä mua ainakin kiinnostaa miten eksäni elämä menee.
Kyllähän kaverit kyselee kuulumisia toisiltaan.

Nomutta eihän se minun ongelma ole jos hän on kiinnostunut minusta!
Sitäpaitsi ei minua haittaa vaikka joku kaverini olisi minusta kiinnostunut.
Vähän ehkä säälittää ja naurattaa vain kun tyttöystävänsä on varmasti vaan joku korvike kun ei minua saanut, hah.

Luepa järjellä tuo tekstisi ja mietippä miksei halua olla kaveris.. ;) En minäkään tuollaisella asenteella varustettua ihmistä haluais nähä tai kuulla ees. Eiköhä exäs ole löytäny vaan paremman naisen, joka aidosti välittää hänestä. Eikä tuollaista itseriittoista kotkottajaa..

No ihan eksäni parasta ajattelin,että teen selväksi heti ettei muu kiinnosta niin ei tuu pettymyksiä.
Ja eikös se nyt oo ihan normaalia kysellä kuulumisia,kyllä mua ainakin kiinnostaa miten eksäni elämä menee.

Niin kaveri kyselee, te ette ole kavereita. Vähän ehkä säälittävää, että kuvittelet noin monen vuoden jälkeen hänen vielä olevan kiinnostunut. Tuskin edes muistaa koko nimeäsi.

Luepa järjellä tuo tekstisi ja mietippä miksei halua olla kaveris.. ;) En minäkään tuollaisella asenteella varustettua ihmistä haluais nähä tai kuulla ees. Eiköhä exäs ole löytäny vaan paremman naisen, joka aidosti välittää hänestä. Eikä tuollaista itseriittoista kotkottajaa..

Kyllähän minäkin välitän eksästäni, en kai minä muuten kuulumisia kyselisi tai haluaisi olla kaveri.
Haluaisin kovasti että hänellä menee hyvin ja olisi päässyt yli minusta, sen takiapa niitä kuulumisia kyselenkin.
Mutta kaipa hänellä sitten vielä on tunteita minua kohtaan kun ei halua minua elämäänsä edes sen vertaa että kertoisi kuulumisiaan.
Kyllä minä sen toisaalta ymmärrän..
Jos olisi päässyt yli niin eikai siinä olisi mitään ongelmaa olla kaveri tai kertoa kuulumisia.

Ei ole normaalia. Minä en väkisin exieni elämään tuppaudu, enkä pitäisi siitäkään, että kaikki exäni kyselisivät minun kuulumisiani säännöllisesti. Jos sattumalta joskus törmätään, niin sitten tietenkin päivitetään tilanne, mutta muuten ei yhteyttä ole tarve pitää. Hanki kaverisi muualta.

[QUOTE="Sari";29168333]Ei ole normaalia. Minä en väkisin exieni elämään tuppaudu, enkä pitäisi siitäkään, että kaikki exäni kyselisivät minun kuulumisiani säännöllisesti. Jos sattumalta joskus törmätään, niin sitten tietenkin päivitetään tilanne, mutta muuten ei yhteyttä ole tarve pitää. Hanki kaverisi muualta.[/QUOTE]

Kyllä mulla kavereita on.
Mutta kuvittelisin että eksällekin tulisi vaan hyvä mieli jos edelleen haluan olla hänen kaverinsa,että hän on mulle niin tärkeä.
Pakko myöntää että ikävöin vähän(kaverimielessä),että olisi kiva jos voisi edes vähän jutella..

Höpsis, kaipaat exää itsetuntoasi pönkittämään. Nyt kun exä on vastaillut lyhyesti ja tylysti, sinua harmittaa vaan ajatus, että eikö toinen enää haikaile perääsi. Siksi yrität vakuutella itsellesi, että oikeasti tyttöystävä on exälle vaan korvike vaikka varmaankin hän on rakastunut tyttöystäväänsä, eikä enää uhraa sinulle ajatustakaan.

Jos sen exän nyxä ei tykkää että miehen exä ottaa yhteyttä?

Kyllä mulla kavereita on.
Mutta kuvittelisin että eksällekin tulisi vaan hyvä mieli jos edelleen haluan olla hänen kaverinsa,että hän on mulle niin tärkeä.
Pakko myöntää että ikävöin vähän(kaverimielessä),että olisi kiva jos voisi edes vähän jutella..

Taidat olla lauantai-illan provo, mutta jos niin ei olekaan, niin koeta nyt ymmärtää, ettei exäsi halua olla kanssasi kaveri, eikä ole kiinnostunut enää juttelemaan kanssasi. Hänellä on nyt uusi elämä. Jätä exäsi rauhaan. Vaikutat epätoivoiselta perässäroikkujalta ja stalkkerilta, kun en osaa jatkaa omaa elämääsi ilman viestittelyä exälle. Varmaan exän lähipiirissä sinulla on jo melkoinen maine, eikä mikään positiivinen.

Yhteistyössä