Mitä tehdä???? soitanko vaiko en?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi olla, että suhteenne jäi syystä pariin kuukauteen. Voi olla, ettei se olis ksokaan kestänyt muutoinkaan. Mun tuttu eros miehestään ja lähti toisen mukaan. Vei lapset mennessään. Arvaappa kestikö uusikaan suhde. No ei kestänyt.

Jos päätät edetä hommassa, niin tiedosta ainakin riski. että teistä ei ehkä koskaan tule mitään, hän voi olla onnellinen siinä missä on.

Alkuperäinen kirjoittaja z:
Voi olla, että suhteenne jäi syystä pariin kuukauteen. Voi olla, ettei se olis ksokaan kestänyt muutoinkaan. Mun tuttu eros miehestään ja lähti toisen mukaan. Vei lapset mennessään. Arvaappa kestikö uusikaan suhde. No ei kestänyt.

Jos päätät edetä hommassa, niin tiedosta ainakin riski. että teistä ei ehkä koskaan tule mitään, hän voi olla onnellinen siinä missä on.

Hän on edelleen saman naisen kanssa, jonka kanssa oli silloin kun tapailtiin.
Olin se toinen nainen ja hän olisi jättänyt vaimonsa. Se oli yksi syy miksen halunnut jatkaa,en halunnut olla syy heidän eroonsa.

Alkuperäinen kirjoittaja malla:
Alkuperäinen kirjoittaja dillesitvissiinmäkin:
Soittaisin.
Jos todella olet sit valmis suhteeseen hänen kanssaan. Jos et ole, se vain exääsi satuttaa uudelleen.
Miksi pitäisi elää elämäänsä onnettomassa suhteessa vain sen takia, että on lapsia?
Vanhempien onnettomuus heijastuu lapsiinkin, nimim. kokemusta on omasta lapsuudesta

Tiedän kipinät joista puhut...

Huomaan että tiedät mistä puhun.
En tiedä olisinko valmis rikkomaan perheeni. Mutta en tiedä myöskään olenko valmis elämään näin lopun ikääni.

Kiitos sanoistasi.
Näen hänet taas ke, josko mietin siihen asti.
Voisinhan kysyä häneltä, haluaako hän puhua-vai olisiko parempia vaieta ja jatkaa elämää samaan malliin.

Tottakai puollat avstausta, joka on toivomanlaisesi...

et todellakaan soita 7 vuoden jälkeen. Järkyttävää haihattelua. Sä olet valintasi tahnyt ja hän on edelleen saman naisen kanssa naimisissa. Miksi ihmeessä se haluis kuulla sun selityksiä 7 vuoden ja kahden lapsen jälkeen. Ehkä se ei ollut hänelle niin unohtumatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
et todellakaan soita 7 vuoden jälkeen. Järkyttävää haihattelua. Sä olet valintasi tahnyt ja hän on edelleen saman naisen kanssa naimisissa. Miksi ihmeessä se haluis kuulla sun selityksiä 7 vuoden ja kahden lapsen jälkeen. Ehkä se ei ollut hänelle niin unohtumatonta.

En mä odotakaan että se olis ollut niin unohtumatonta, mähän haluaisin päästä tästä yli.
Oon niin jumissa omissa ajatuksissani, että se olisikin hyvä jos hän naurais mulle tms kun soittaisin.
Että pääsisin sen haavekuvan yli joka mulla hänestä on.

Nää on vaikeita juttuja. Jos tietäisin että kyse on tosirakkaudesta ja olette onnettomia ilman toisianne, niin sanoisin että soita. Mutta kun olen nähnyt tämän kuvion niin monta kertaa. Avioliitto vähän väljähtää ja ruoho alkaa näyttää vihreämmältä muualla. Sitten mennään sydämen sanoman mukaan (valitettavasti ne on yleensä ihan hormonit mitkä puhuu... ) ja särjetään monia sydämiä, ja sitten herätään siihen että se uusi rakkaus onkin ihan tavallinen ihminen eikä se haavekuva minkä on itselleen muodostanut. Ja sitten taas itketään ja yritetään paikata vanhaa suhdetta kun huomataan lopulta mitä on tullut tehtyä ja mitä on menettänyt...

Pahinta on jos mukana tässä kuviossa on pieniä lapsia.

Mä en voi tietää mikä sun tilanteesi on, onko kyseessä aidot tunteet vai hyrrääkö hormonit pään sekaisin. Mutta mieti mitä teet, sun teoillasi on seurauksensa monelle ihmiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kati:
Nää on vaikeita juttuja. Jos tietäisin että kyse on tosirakkaudesta ja olette onnettomia ilman toisianne, niin sanoisin että soita. Mutta kun olen nähnyt tämän kuvion niin monta kertaa. Avioliitto vähän väljähtää ja ruoho alkaa näyttää vihreämmältä muualla. Sitten mennään sydämen sanoman mukaan (valitettavasti ne on yleensä ihan hormonit mitkä puhuu... ) ja särjetään monia sydämiä, ja sitten herätään siihen että se uusi rakkaus onkin ihan tavallinen ihminen eikä se haavekuva minkä on itselleen muodostanut. Ja sitten taas itketään ja yritetään paikata vanhaa suhdetta kun huomataan lopulta mitä on tullut tehtyä ja mitä on menettänyt...

Pahinta on jos mukana tässä kuviossa on pieniä lapsia.

Mä en voi tietää mikä sun tilanteesi on, onko kyseessä aidot tunteet vai hyrrääkö hormonit pään sekaisin. Mutta mieti mitä teet, sun teoillasi on seurauksensa monelle ihmiselle.

Oot niin oikeessa.Ja siksihän tässä mä pähkäilen. Joinain päivinä mua harmittaa kun olen näin monta vuotta asiaa siirtänyt, miksen puhunut jo 4 vuotta sitten....
=(
Ja joka vuosi varsinkin tässä kesän korvilla asia on ajankohtainen kun joudutaan näkemään niin usein.

Meidän perheet on sidoksissa sukulaisten kautta vielä että tämä olis ihan hirvee soppa jos se räjähtäis.
Niin moneen sattuisi.
Tiiän sen.
Silti en mahda mitään tunteilleni.
Mitenkään emme niitä ruoki, pääasiassa nämä on mun oman pään sisäisiä juttuja.
Mutta näen sen hänen silmistä, että ei hänkään ole yli päässyt.
Tänäänkin se katse kertoi niin paljon, seisoimme vastakkain monen lapsen siinä ollessa välissä ja se hetke, vaikkei kestänyt kauaa eikä puhuttu mitään...
Ihan itku tulee vieläkin.

No soita. Kerran täällä vain eletään!

Ja nämä "kaikki muuttuu 7 vuodessa" on jotain kakskymppisiä, jotka toivottavasti ovatkin nyt erilaisia kuin 13-vuotiaina. Ei aikuisten elämässä "kaikki muuttu" 7 vuodessa. Eihän se ole aika eikä mikään! :D

Alkuperäinen kirjoittaja jeeaaa:
No soita. Kerran täällä vain eletään!

Ja nämä "kaikki muuttuu 7 vuodessa" on jotain kakskymppisiä, jotka toivottavasti ovatkin nyt erilaisia kuin 13-vuotiaina. Ei aikuisten elämässä "kaikki muuttu" 7 vuodessa. Eihän se ole aika eikä mikään! :D

Niin, mä luulen että ootan siihen keskiviikkoon kun menen käymään taas ja nähdään.
Josko tulis ihan tilanne että voitais kasvokkain puhua.
Yleensä hän vaan lähtee nopeesti pois.
Lapsista pitää hirveesti mutta vaimonsa ei saa lapsia. Tänäänkin nuorinta katseli niin hartaasti.
Miltähän tuntuu katsoa lapsia ja ehkä ajatella että nuo voisi olla minun...

Ehkä mä taas vaan kuvittelen, sekin on mahdollisuus.

että alkaa kaipaamaan jotain muuta. Tuossa olikin jo hyvä viesti siitä, että hormonit hyrrää ym. Tiedosta, että leikit tulella, jos otat yhteyttä. Onko se järkevää? Mitä sitten teet, jos hän sanoo, että rakastaa sua edelleen? Kuten kerroit, suhteestanne tulisi kamala sotku. Laita kaikki vaakakuppiin ja mieti vielä kerran. Ehkä voisit yrittää saada miehesi kanssa vähän kipinää? Lähtekää kaksin lomalle tai teette jotain muuta erilaista keskenänne. Ja jos mies on jo 50-vuotias ja sinä 40, onko realistista haaveilla että voisit suoda hänelle lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
että alkaa kaipaamaan jotain muuta. Tuossa olikin jo hyvä viesti siitä, että hormonit hyrrää ym. Tiedosta, että leikit tulella, jos otat yhteyttä. Onko se järkevää? Mitä sitten teet, jos hän sanoo, että rakastaa sua edelleen? Kuten kerroit, suhteestanne tulisi kamala sotku. Laita kaikki vaakakuppiin ja mieti vielä kerran. Ehkä voisit yrittää saada miehesi kanssa vähän kipinää? Lähtekää kaksin lomalle tai teette jotain muuta erilaista keskenänne. Ja jos mies on jo 50-vuotias ja sinä 40, onko realistista haaveilla että voisit suoda hänelle lapsia?

En suunnittele lisälapsia hänen kanssaan, en ollenkaan.Mutta hän osaisi olla näiden jo olemassa olevien lapsien kanssa tosi upeasti.
Mun isommat lapset oli jo olemassa kun tapailimme ja hän haaveili jo silloin että saisi olla isä näille.

Ollaan yritetty kipinää jo pari vuotta miehen kanssa, mutta hän on aina töissä.
Viikonloppuisin haluaa rentoutua ja olla yksin, juo tuolla pihalla kaljaa ja rentoutuu.
Ei meillä ole mitään yhteistä.Takana viikonloppureissu ja taas niin huomasin ettei me kuuluta yhteen.
Hän pitää yksinolosta ja minä taas en.
Seksiä ei ole ollut kuukausiin, lopetin sääliseksinkin jo.
Ei vaan ole mitään. Senkin tiiä ja tajuan että voin kehittää päässäni tuota haavekuvaa joka ei todellakaan ole tosi.
Välttämättä.
Mutta se tosi asia, että ikää karttuu-mitä jos nyt jo olen hukannut 7 v....
Jos hukkaan vielä2 tai 3.Tai kymmenen.
Sitten onkin hän jo eläkkeellä.
=(

Yhteistyössä