Mun ongelma on siis se, että olen liian hysteerinen, pelkään kävellä yksin pimeillä kaduilla tai ylipäätään en uskalla liikkua yöaikaan yksin enkä uskalla olla yötä yksin kotona :| :snotty: En ole koskaan uskaltanut, ehkä sitten uskaltaisin, jos valvoisin koko yön, mutta nukkumaan en uskalla mennä, jos olen koko yön yksin talossa :/ Veljeni tai jonkun kaverin kanssa uskallan olla yön, nuorempana en uskaltanut ilman aikuista. Kerrostalo on ainoa paikka, jossa uskaltaisin olla yön yli yksin.
Nyt mun sitten pitäisi ensi kuussa olla yö yksin kotona, mutta ajatus hirvittää liikaa..mitä asialle voisi tehdä? Ei 18-vuotiaana pitäisi enää pelätä yksin olemista :ashamed: Ehkä sitten menen sillon vaikka isovanhemmille tai jotain..kirjotuksiin täytyy lukea (kirjotukset heti ko. viikonlopun jälkeen ), joten kaveria en viitsi pyytää meille. Onko muita arkajalkoja vai olenko ainut neuroottinen?
Nyt mun sitten pitäisi ensi kuussa olla yö yksin kotona, mutta ajatus hirvittää liikaa..mitä asialle voisi tehdä? Ei 18-vuotiaana pitäisi enää pelätä yksin olemista :ashamed: Ehkä sitten menen sillon vaikka isovanhemmille tai jotain..kirjotuksiin täytyy lukea (kirjotukset heti ko. viikonlopun jälkeen ), joten kaveria en viitsi pyytää meille. Onko muita arkajalkoja vai olenko ainut neuroottinen?